return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 28)
View this Thread in Original format
MikeVee
byebye jacky
Config
Bah, die vliegt ni buiten, gewoon een klotige match vandaag.. we hebben blijkbaar echt wel een nieuwe spits nodig, Akpala werkt hard maar mist toch echt wel de afwerking die ie het laatste jaar en half wel altijd had. De ploeg heeft veel te veel kansen gemist vandaag. Weeral :/
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Bah, die vliegt ni buiten, gewoon een klotige match vandaag.. we hebben blijkbaar echt wel een nieuwe spits nodig, Akpala werkt hard maar mist toch echt wel de afwerking die ie het laatste jaar en half wel altijd had. De ploeg heeft veel te veel kansen gemist vandaag. Weeral :/

voor deze nederlaag zal hij niet buiten vliegen, maar veel gaat hij toch ook niet meer mogen verliezen. En tja, heeft Akpala vandaag zoveel gemist dan? Vorige week in ieder geval wel, maar vandaag kreeg hij nauwelijks bruikbare ballen en stond hij door een gebrek aan aansluiting vaak tegen een overmacht. Toch allemaal zaken die een goede trainer moet zien en waarbij hij moet ingrijpen. Ik heb de hoop al lang opgegeven dat er onder JM ooit goed voetbal te zien zal zijn.

Vadis gisteren trouwens beste man langs Club zijde :toocool:
FCB_Fanatic
ocharme Preudhomme ... hij heeft het precies erg zitten, hij wordt blijkbaar geneukt en gepakt :D

degene die niet weten waarover ik het heb moeten meer eens het interview van Preudhomme herbekijken op Sporza
Config
Ie heeft wel reden om dat te zeggen vind ik, Genk mag van chance spreken vandaag. Na de heenmatch was het nog geklaag alom, maar vandaag werd Gent gewoon dubbel gepakt. Een penalty die er in de verste verte geen was voor Genk en zelf een penalty niet gekregen.

Best wel jammer, want daarbuiten was het wel een treffelijke match om te bekijken.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Ie heeft wel reden om dat te zeggen vind ik, Genk mag van chance spreken vandaag. Na de heenmatch was het nog geklaag alom, maar vandaag werd Gent gewoon dubbel gepakt. Een penalty die er in de verste verte geen was voor Genk en zelf een penalty niet gekregen.

Best wel jammer, want daarbuiten was het wel een treffelijke match om te bekijken.

Nzolo weer eh ... wordt ongeloofelijk gehyped en gepushed door de pers EN de scheidsrechterscommissie terwijl hij toch nog enorm veel fouten maakt. Maar goed, mij ging het vooral om het interview van Preudhomme. Hij heeft zn reputatie na zaterdag ook vandaag weer alle eer aan gedaan
Devilex
Nzolo, Gumienny, Breda, wat voor een hoop sukkelaars hebben wij toch op onze velden lopen.
Blue Sky 99
En Lierse op kousevoeten in de halve finales :crazy:
Devilex
Ik vond Lierse toch wel overtuigend, hoop enkel dat het hen geen parten speelt dat Radzinski er niet bij zal zijn volgende match. Toch een club die imho in eerste klasse thuishoort.

Btw die uitgestelde matchen omwille van de slechte staat van de pleinen laten nogmaals het nut van het kerstvoetbal inzien :nervous:
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex

Btw die uitgestelde matchen omwille van de slechte staat van de pleinen laten nogmaals het nut van het kerstvoetbal inzien :nervous:

Akkoord maar we hebben deze winter wel al uitzonderlijke weersomstandigheden gehad. De kans bestaat ook dat het net tijdens die periode 10 graden is.

Maar veldverwarming mag wel eens verplicht worden.

Devilex
Nat is het hier altijd é in de winter, en zelfs daar kunnen ze op vele velden totaal niet mee om.
Jasperovitsj
Move over Sonck, Dembélé, Mirallas, De Camargo en De Sutter, de Duivels hebben een nieuwe topspits :toothless

En miljaar, wat is die Dembélé toch een BEEST. :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement