return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 2)
View this Thread in Original format
E-motion_error
Idd die arrogantie druipte er echt vanaf. Lopen achter een bal leek niet nodig
Devilex
Ik ben eens ferm benieuwd wie er daar allemaal gaat mogen opstappen nu.
E-motion_error
Ik denk dat Polak en Biglia snel weg zullen zijn(dat zullen ze toch zelf willen). Polak is nuttig maar hoe Biglia vandaag speelde kan hij nog niet mee met FC Denderwindeke.
Jasperovitsj
De doublure van Wasilewski had precies ook niet goed door dat hij net niet dezelfde fouten als Wasyl in de heenmatch moest maken :nervous: :rolleyes:
Devilex
Dat ze bij Anderlecht eerst en vooral eens beginnen me al die dure buitenlanders buiten te kieperen. Om te beginnen Biglia en Frutos.
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De doublure van Wasilewski had precies ook niet goed door dat hij net niet dezelfde fouten als Wasyl in de heenmatch moest maken :nervous: :rolleyes:


Hij deed een Wasilewski'ke. (Filip Joos) :toothless
FenixStyle
quote:
Originally posted by MikeVee

Slecht voor het europees coef. van de belgische ploegen; maar gezien de arrogantie van de spelers met betrekking tot deze matchen ergens wel grappig. :o


Voor de andere Belgische Top5-ploegen is het goed dat Anderlecht eens niet weer zovele miljoenen binnenrijft, zonder er ook maar een enkel puntje voor te moeten winnen.

Die coëfficient moeten Brugge, Standard en Gent dan maar hoog houden. Een overwinning in de UEFA-cup is voor de coëfficient trouwens evenveel waard als een overwinning in de CL las ik ergens.
djcresto
quote:
Originally posted by FenixStyle
Die coëfficient moeten Brugge, Standard en Gent dan maar hoog houden. .


Standard tegen Liverpool... Gent tegen de leider uit de Zweedse competitie... Eenvoudig is anders.
djcresto
quote:
Originally posted by E-motion_error
Ik denk dat Polak en Biglia snel weg zullen zijn(dat zullen ze toch zelf willen). Polak is nuttig maar hoe Biglia vandaag speelde kan hij nog niet mee met FC Denderwindeke.


Polak is een meerwaarde maar kan eenvoudig vervangen worden door Gillet. Losada kan de rol overnemen van Biglia die al meer dan een seizoen ondermaats speelt.

Als er niemand vertrekt krijgt Anderlecht zoiezo problemen op het middenveld. Chatelle, Legaer, Biglia, Gillet, Polak, Goor, Losada. Dat zijn nu eenmaal teveel spelers om 1 matchke per week te spelen.
Gladius
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De doublure van Wasilewski had precies ook niet goed door dat hij net niet dezelfde fouten als Wasyl in de heenmatch moest maken :nervous: :rolleyes:


hehe idd
manman ze zullen het nooit leren: een goei ploeg begint met een goei verdediging! altijd investeren in die dure middenvelders, en dan precies, als er nog wa geld is, ne verdediger. Dien hollander, hoe da ze die hebbe kunne kope vind ik toch wel straf hoor. Arm Anderlecht

Jasperovitsj
Nu op Sporza, de Belgen tegen de Brazilianen op de Olympische Spelen! :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nu op Sporza, de Belgen tegen de Brazilianen op de Olympische Spelen! :)


ook online?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement