|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
hmm ik zie niet goe in wat de grootte/het aantal inwoners van een land met het niveau te maken kan hebben. Nederland is toch niet zoveel groter? |
Toch 5 miljoen inwoners meer en Nederland heeft dan één van de beste opleidingssystemen van de wereld. Neem de van origine surinamiërs ook eens weg. |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by djcresto
Maar is het niet normaal dat de beste ploeg uit Wit Rusland wint van de beste (of op één na beste) ploeg van België? Uiteindelijk zijn daar veel meer inwoners. |
Wit-Rusland: Inwoners: 9.685.768 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Wit-Rusland: Inwoners: 9.685.768 |
aaah crap :o |
|
|
| djcresto |
| Standard lijkt klaar voor het nieuwe seizoen. Anderlecht daarentegen... |
|
|
| lievez |
| Standard redelijk goe in de startblokken tegen liverpool. Kon al 2-0 geweest zijn ma met ne Reina in de goal :eek: |
|
|
| The_G0dfather |
Haha, dan missen ze nog die penal :haha:
En Mbokani met een nieuwe vogelscheet in z'n haar :stongue: |
|
|
| Devilex |
| Had inderdaad al 2 - 0 kunnen zijn. Liverpool speelt momenteel nog met de handrem op, na de rust zal het andere koek zijn. |
|
|
| Devilex |
| Man wat een hoop kansen laten liggen, op zo een momenten vraag ik me toch af wat een Jovanovic had kunnen bijbrengen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| goeie match van Standard, maar dat ze geen enkele kans hebben afgemaakt zal hen waarschijnlijk over twee weken wel de das om doen. Zeker als Liverpool tegen die tijd al een beter niveau kan halen. |
|
|
| djcresto |
jammer jammer
maar geen tegengoal dus als ze er eentje kunnen maken in Liverpool hebben ze misschien een kansje. |
|
|
| Devilex |
| Ginder op Anfield ligt de druk wel bij Liverpool, die kunnen het niet maken van er uit te liggen tegen een ploeg zoal Standard. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | De 22 Belgen voor Duitsland
- Doelmannen: Olivier Renard (KV Mechelen), Stijn Stijnen (Club Brugge), Brian Vandenbussche (Heerenveen/Ned)
- Verdedigers: Filip Daems (Mönchengladbach/Dui), Mark De Man (Roda/Ned), Guillaume Gillet (Anderlecht), Carl Hoefkens (West Brom/GBr), Gil Swerts (AZ/Ned), Daniel Van Buyten (Bayern München/Dui), Jelle Van Damme (Anderlecht)
- Middenvelders: Thomas Buffel (Cercle), Steven Defour (Standard), Marouane Fellaini (Standard), Bart Goor (Anderlecht), Gaby Mudingayi (Bologna /Ita), Timmy Simons (PSV/Ned), Axel Witsel (Standard)
- Aanvallers: Tom De Sutter (Cercle), Stein Huysegems (Twente/Ned), Mbo Mpenza (Larissa/Gri), Wesley Sonck (Club Brugge), Kevin Vandenbergh (GB)
|
ik heb toch wel enkele vragen bij deze selectie :conf:
Dat je deze keepers selecteerd kan ik nog begrijpen. Meer vragen heb ik bij de selectie van Mark De Man, maar vooral Jelle Van Damme. Een Van Damme op niveau is zijn selectie waard, maar dat zal nu zeker (nog) niet het geval zijn. Die kerel komt net terug uit blessure, heeft al zeker één maand (of langer) geen match meer gespeeld en nauwelijks een fatsoenlijke training in de benen de laatste weken ... wat in hemelsnaam doet die speler in de selectie?????
Waarom Bart Goor en Mbo Mpenza nog geselecteerd zijn begrijp ik ook niet. Kan enkel zijn obv hun prestaties van 5 jaar geleden ofzo, want hetgeen die mannen de laatste tijd hebben laten zien is toch geen niveau meer van de nationale ploeg. Hetzelfde kan eigenlijk zelfs nog gezegd worden van Thomas Buffel en Kevin Vandenbergh, ... of die moeten een geweldige voorbereiding hebben gespeeld (waar VDE ongetwijfeld iedere match van gevolgd heeft :rolleyes: ) |
|
|
|
|