|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Bwa, een bekerfinale maak je niet elk jaar mee. Dus 't steekt toch wel een beetje ... vooral omdat er gisteren zo veel meer in zat én omdat ik betwijfel of we nog wel gaan promoveren. |
die indruk had ik ook. Idem voor de heenmatch natuurlijk, eigenlijk had Lierse het daar moeten afmaken
eerste helft was Lierse de betere ploeg, hoewel ik zo ook niet zo goed vond als in de vorige match, maar als er één ploeg meer had verdiend was het Lierse wel. In de tweede helft hadden die van Genk dan het geluk aan hun zijde bij de twee eerste goals en zaten ze daarna in een zetel. Ik vond ze zelfs toen niet eens zo sterk spelen. Ze kregen wel kansen, maar ik heb nooit de indruk gehad dat ze Lierse wegspeelden en wegdrukten. Ze konden zelf het spel niet maken en ze speelden eerder op de counter. Die laatste twee goals zijn daar een goed voorbeeld van (wel mooi uitgespeeld natuurlijk). |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Bwa, een bekerfinale maak je niet elk jaar mee. Dus 't steekt toch wel een beetje ... vooral omdat er gisteren zo veel meer in zat én omdat ik betwijfel of we nog wel gaan promoveren. |
Tuurlijk, elke supporter en speler die zegt dat de bekerfinale niet moet, die LIEGT gewoon ;)
Maar bedoel maar dat de spelers niet zo zwaar in zak en as zullen zitten, zoals die van Cercle.. |
|
|
| Devilex |
| Anderlecht komt daar weer met een schoon kadoke weg. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Anderlecht komt daar weer met een schoon kadoke weg. |
De titelstrijd blijft echt wel spannend dit jaar. Al blijf ik er wel bij dat wie na volgende week eerste staat, ook de titel zal pakken.
Dankzij de wanvertoning van vanavond in de Cristaltijdplezant-Arena, lijkt de strijd om Europees zowiezo gestreden. Ik zie dus noch Standard noch Anderlecht punten laten liggen in Gent en Genk op de laatste speeldag. Indien Brugge een puntje of meer kan wegkapen op Sclessin zaterdag, dan is de titel binnen voor Anderlecht. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zo, het lijkt erop dat Advocaat alsnog de nieuwe bondscoach zal worden. Dat is nog eens goed nieuws :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| de laatste match van Jacky !!!!! :D :D :D :D |
|
|
| MikeVee |
| amai spannende speeldag:crazy: |
|
|
| Config |
| heerlijk zeg :crazy: |
|
|
| Real |
| Ruiz speelt volgend jaar voor Standard. :stongue: |
|
|
| MikeVee |
Antwerp - Roeselare 1-3
Dender - Lierse 1-1
:toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
Standard champion !!! :toothless
verdiende titel vind ik persoonlijk. Ze hebben over de gehele competitie ook niet altijd even goed gespeeld, maar wel vaker een goed niveau gehaald dan die van Anderlecht. Die hebben enkel tegen het einde van het seizoen een aantal degelijke matchen gespeeld, en dat terwijl ze niet het Europese parcous hebben moeten afleggen dat Standard heeft afgelegd. Ook in beide testmatchen heeft Standard gewoon getoond dat ze de betere ploeg zijn.
En Wasyl :eyes: :eyes: :eyes: ... dat zo ne speler nog op een voetbalveld mag rondlopen is O-N-G-E-L-O-O-F-E-L-I-J-K !!!!! Er zijn nog spelers die over de schreef gingen, maar Wasyl had wel een viertal rode kaarten kunnen krijgen, ze zijn op Studio 1 nog mild geweest met de beelden |
|
|
|
|