|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Sterke eerste helft van de jonge Duivels, maar nu moeten ze het spel van de Brazilianen wel ondergaan. |
|
|
| Gladius |
| strontarbiter, hopeloos geval! en dat op de OS, erg. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ge zou bijna beginnen denken dat Standard en Hamburg die scheids wat geld toegestoken hebben... :nervous: |
|
|
| Config |
| dat ie Kompany een 2de geel geeft ok, maar what the hell heeft Fellaini dan misdaan? |
|
|
| Progrez |
| Ik ben er kapot van. |
|
|
| The_G0dfather |
Haha, leuke Wikipedia pagina voor die vent :D
| quote: | | was sent home after the discussed game between Germany and Belgium. He earlier also refereed the UEFA Champions League final in 1993 between Marseille and Milan. He was later banned from refereeing for life after allegations of match fixing. The UEFA found Kurt Röthlisberger guilty of bribery. |
|
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Polak is een meerwaarde maar kan eenvoudig vervangen worden door Gillet. Losada kan de rol overnemen van Biglia die al meer dan een seizoen ondermaats speelt.
Als er niemand vertrekt krijgt Anderlecht zoiezo problemen op het middenveld. Chatelle, Legaer, Biglia, Gillet, Polak, Goor, Losada. Dat zijn nu eenmaal teveel spelers om 1 matchke per week te spelen. |
Biglia haalt mss al lange tijd zijn beste niveau niet, maar Losada is niet de man om hem te vervangen. Biglia is eerder recupererende middenvelder terwijl dat toch niet de beste kwaliteit is van Losada, die denkt toch eerder aanvallend. Volgens mij kan die het niveau van Anderlecht ook niet aan, toch zeker niet Europees (dus het komt voor hem wel goed uit dat ze zijn uitgeschakeld, dan kan hij dit jaar ook nog niet (volledig) door de mand vallen :D).
Biglia zie ik nog wel vertrekken, maar Polak houden ze dan toch beter. Die zie ik wel nog in staat de positie over te nemen van Biglia met daarvoor dan Gillet en Losada. Van Damme zou ipv Losada en voor Polak nog meer geschikt zijn maar als je die uit de verdediging haalt moet je op links weer naar Deschacht of Goor grijpen, en die zijn eigenlijk onvoldoende voor Anderlecht. Dat zorgt dan enkel maar voor meer defensieve problemen.
| quote: | Originally posted by Gladius
hehe idd
manman ze zullen het nooit leren: een goei ploeg begint met een goei verdediging! altijd investeren in die dure middenvelders, en dan precies, als er nog wa geld is, ne verdediger. Dien hollander, hoe da ze die hebbe kunne kope vind ik toch wel straf hoor. Arm Anderlecht |
akkoord, feit is wel dat ze Vandamme en Pareja misten, en dat is toch ook een groot verschil tov Deschacht / Goor.
Kruiswijk zou ik trouwens nog een kans geven. Hij heeft mss niet overtuigd in zn eerste match, maar die kan nog wel groeien denk ik. Die is trouwens ook gratis gehaald als ik mij niet vergis (einde contract dacht ik). |
|
|
| Devilex |
Kalender tweede klasse moet aangepast worden
De kalender in tweede klasse zal kort voor de start van de competitie nog aangepast moeten worden. Antwerp had een klacht ingediend omdat het telkens moet aantreden tegen de club die de week voordien bye geweest is en kreeg vandaag gelijk van het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond.
Het dossier gaat nu terug naar de Kalendercommissie. Veel tijd om een voor alle clubs aanvaardbare oplossing te vinden, heeft die niet. De competitie in tweede klasse start volgende week woensdag al. De tweede speeldag wordt op woensdag 27 augustus afgewerkt, de derde in het weekend van 30 en 31 augustus. (belga/kh)
Dit snap ik wel niet? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kalender tweede klasse moet aangepast worden
De kalender in tweede klasse zal kort voor de start van de competitie nog aangepast moeten worden. Antwerp had een klacht ingediend omdat het telkens moet aantreden tegen de club die de week voordien bye geweest is en kreeg vandaag gelijk van het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond.
Het dossier gaat nu terug naar de Kalendercommissie. Veel tijd om een voor alle clubs aanvaardbare oplossing te vinden, heeft die niet. De competitie in tweede klasse start volgende week woensdag al. De tweede speeldag wordt op woensdag 27 augustus afgewerkt, de derde in het weekend van 30 en 31 augustus. (belga/kh)
Dit snap ik wel niet? |
Is er een ploeg weggevallen waardoor we met een oneven aantal teams zitten? Geel?
Hierdoor zou Antwerp telkens een wel zeer goed uitgeruste ploeg tegenover zich krijgen. Ik vind het dus wel terecht dat zoiets wordt aangepast. |
|
|
|
|