return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 18)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by The_G0dfather
is 'n ei

is 'n held :D
Progrez
Uit de oude doos: voetbalseizoen 1989 - 1990, Antwerp - Vitosha Sofia

lievez
Standard europees :eyes:

chapeau voor de mannen en hun aanvallende spelstijl :)
Jasperovitsj
Toch - weeral - een bescheiden stunt. De kwalificatie is weer een stuk dichterbij :)
Devilex
Jovanovic kan toch ook het verschil maken hoor als hij topfit is, wat een versnelling heeft die kerel toch in de benen.
Progrez
Ik ben gisteren in extremis nog naar Sclessin geweest en het was de moeite waard.

Alhoewel ik helemaal niet te vinden ben voor het carnavalesque supporteren van Standard (roodwitte pruiken, beschilderde gezichten, trommels,... zijn zaken die thuishoren in een circus en niet in een voetbalstadion), heb ik me toch goed geamuseerd.

Het is er aan te zien dat de gemiddelde Luikenaar enkel nog maar leeft voor het voetbal. Op matchdagen verandert de stad Luik in één groot volksfeest waar alles mag en alles kan.

Met een volk dat leeft voor de ploeg, en een ploeg die speelt voor het volk, kunnen ze wat mij betreft nog ver geraken.
Dance123
Hoi,

Voor wie het voetbal volgt (sorry dat ik off topic ga).. In welke opstelling speelde Standard nu precies tegen Sevilla?

Was het als volgt:

-----------Mbokani------------
Jovanovic-----------De Camargo
------------------------------
-----------Dalmat-------------
--------Defour-Witsel---------
Dante--Sarr--Onyewu--Camozatto

Dus een 4-3-3 waarbij Witsel vanop rechts en Defour vanop links als verdedigende middenvelders achter Dalmat speelden of hoe zat dat juist?! Welke opstelling gaf Canvas aan het begin van de match (heb dat gemist)?

Iemand die de match gezien heeft en de juiste opstelling hier kan neerzetten met wat uitleg. Alvast bedankt! :)
FCB_Fanatic
Op Canvas gaven ze de opstelling als volgt:

-----------Mbokani------------
Jovanovic--De Camargo--Dalmat
-------Defour---Witsel--------
Dante--Sarr--Onyewu--Camozatto

Defour en Witsel dus eerder op verdedigende posities uitgespeeld. Maar eigenlijk verdedigde het hele team (op Mbokani mss na) mee. Zo zag je op een bepaald moment Jovanovic in het eigen strafschopgebied een tackle doen. Persoonlijk vind ik dat Defour op die positie het beste tot zijn recht komt. In een aanvallende positie brengt hij over het algemeen te weinig bij. In tegenstelling tot Michel Preudhomme durft Böloni hem dus wel op andere posities (waar hij meer redement haalt) uit te spelen.
CygnusX
Dance123, ik heb je thread samengevoegd met deze thread.
Real
Germinal Beerschot - RC Mechelen 1-4

:wtf:

Jasperovitsj
Dag Harm!
Progrez
Kostelijk.

Tien jaar geleden met veel show aangekondigd als de nieuwe Antwerpse topclub. Vandaag in acuut degradatiegevaar en door een derdeklasser uitgeschakeld in de beker van België.

Het worden nog interessante maanden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement