return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 7)
View this Thread in Original format
lievez
Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ?

gisteren wast gene vetten, paar matchkes laten zien en geen gasten :(
djcresto
quote:
Originally posted by lievez
Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ?

Frank Raes was Studio Olympia aan het presenteren op die moment.
Devilex
De matchen van zaterdag laten ze in Studio 1 op zaterdag zien, redelijk stom want dan ben ik meestal op zwier.
lievez
quote:
Originally posted by Devilex
De matchen van zaterdag laten ze in Studio 1 op zaterdag zien, redelijk stom want dan ben ik meestal op zwier.

idem, dermee... :D
Devilex
PSV geeft Milan Jovanovic op

di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet.
FCB_Fanatic
quote:
PSV geeft Milan Jovanovic op

di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet.

wie weet doet Jovanovic nu wel een "Defour'ke" ... hij heeft er volgens mij wel het karakter voor :toocool:
MikeVee
"Vincent Kompany naar Manchester City"

De duitsers willer er precies vanaf.
lievez
lees het ook net.

alé hup, vlieg hem weer na Bejing :)
lievez
Reports have emerged that Hamburger SV have accepted a bid from Manchester City for Belgian defender Vincent Kompany, believed to be in the region of €13.8million.
Devilex
Mbokani gaat precies voor topschutter dit seizoen

FCB_Fanatic
quote:
Mbokani gaat precies voor topschutter dit seizoen

en cercle voor degradatie

zo hebben we het graag :toocool:
FenixStyle
quote:
Originally posted by lievez

De normale Studio1 op zondag en maandag keren vanaf volgend weekende week terug. (tesamen met het nieuwe tv-seizoen dus)

Al staat Studio1 op maandag voorlopig wel nog maar gepland tot in december, de VRT had het programma eerst zelfs helemaal willen afschaffen.. :whip:

Wat heb ik me btw vandaag opgejaagd aan het commentaar van Peter Morren tijdens Liverpool-Standard. Dat ge tijdens zo'n match wat chauvinisme toont, bon ok. Maar de manier waarop hij commentaar gaf, was echt wel overdreven.. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement