|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| lievez |
Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ?
gisteren wast gene vetten, paar matchkes laten zien en geen gasten :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by lievez
Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ?
gisteren wast gene vetten, paar matchkes laten zien en geen gasten :( |
Frank Raes was Studio Olympia aan het presenteren op die moment. |
|
|
| Devilex |
| De matchen van zaterdag laten ze in Studio 1 op zaterdag zien, redelijk stom want dan ben ik meestal op zwier. |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Devilex
De matchen van zaterdag laten ze in Studio 1 op zaterdag zien, redelijk stom want dan ben ik meestal op zwier. |
idem, dermee... :D |
|
|
| Devilex |
PSV geeft Milan Jovanovic op
di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
PSV geeft Milan Jovanovic op
di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet. |
wie weet doet Jovanovic nu wel een "Defour'ke" ... hij heeft er volgens mij wel het karakter voor :toocool: |
|
|
| MikeVee |
"Vincent Kompany naar Manchester City"
De duitsers willer er precies vanaf. |
|
|
| lievez |
lees het ook net.
alé hup, vlieg hem weer na Bejing :) |
|
|
| lievez |
| Reports have emerged that Hamburger SV have accepted a bid from Manchester City for Belgian defender Vincent Kompany, believed to be in the region of €13.8million. |
|
|
| Devilex |
| Mbokani gaat precies voor topschutter dit seizoen |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Mbokani gaat precies voor topschutter dit seizoen |
en cercle voor degradatie
zo hebben we het graag :toocool: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by lievez
Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ?
gisteren wast gene vetten, paar matchkes laten zien en geen gasten :( |
De normale Studio1 op zondag en maandag keren vanaf volgend weekende week terug. (tesamen met het nieuwe tv-seizoen dus)
Al staat Studio1 op maandag voorlopig wel nog maar gepland tot in december, de VRT had het programma eerst zelfs helemaal willen afschaffen.. :whip:
Wat heb ik me btw vandaag opgejaagd aan het commentaar van Peter Morren tijdens Liverpool-Standard. Dat ge tijdens zo'n match wat chauvinisme toont, bon ok. Maar de manier waarop hij commentaar gaf, was echt wel overdreven.. :rolleyes: |
|
|
|
|