|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Peter Morren is mijne nieuwen held! |
|
|
| Config |
haha, wat een sukkel, hij heeft de hele 2de helft en de verlengingen uit het oog verloren omdat ie aan het tateren was hoe erg Standard het verdiende om door te gaan. Tja, de wereld van die jongen stortte in toen Liverpool scoorde.
Het blijft toch jammer dat Standard niet door gaat natuurlijk. Over de twee wedstrijden gezien hadden ze dat eigenlijk wel verdiend. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Peter Morren is mijne nieuwen held! |
Ongeloofelijk hilarisch en irritant tegelijk. Tmoet een nieuwe kunstvorm zijn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Wat heb ik me btw vandaag opgejaagd aan het commentaar van Peter Morren tijdens Liverpool-Standard. Dat ge tijdens zo'n match wat chauvinisme toont, bon ok. Maar de manier waarop hij commentaar gaf, was echt wel overdreven.. :rolleyes: |
ik heb op het Club Brugge forum eigenlijk een bijna identieke reply gegeven ... vond die commentaar bij momenten echt op het kinderlijke afgaan :D |
|
|
| Gladius |
| inderdaad. dit ging er echt over, al was een gezonde portie chauvinisme hier wel toegelaten. |
|
|
| BZRK |
| En Standard mag nog eens naar Liverpool, maar nu tegen Everton :) |
|
|
| Devilex |
Dit zou toch moeten lukken hoor voor de Rouches.
Wat Brugge ginder in Zwitserland gaat uitsteken daar heb ik mijn twijfels bij, ik moet ver in mijn geheugen graven om nog een (Europese) match te vinden waarin club mij nog eens kon overtuigen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Dit zou toch moeten lukken hoor voor de Rouches.
Wat Brugge ginder in Zwitserland gaat uitsteken daar heb ik mijn twijfels bij, ik moet ver in mijn geheugen graven om nog een (Europese) match te vinden waarin club mij nog eens kon overtuigen. |
2 seizoenen geleden (vorig jaar natuurlijk niet, toen lagen ze er vlug uit):
Club Brugge - Boekarest
Club Brugge - Leverkusen
Besiktas - Club Brugge
helaas werd het spel toen niet in resultaten omgezet :( |
|
|
| Config |
| 0-3 na een kwartier :toothless |
|
|
| djcresto |
| Tubeke zal vree rap weer in 2e zitten precies |
|
|
| FCB_Fanatic |
| vrij zwak Club Brugge gisteravond (vooral in de tweede helft) tegen een ontzettend zwak Tubeke. De hand van Cartier wordt daar bovendien ook al weer duidelijk ... hard, harder, hardst ... pure beenbrekerij dat hij die mannen laat doen. Gelukkig hebben de spelers van Club er niets aan over gehouden |
|
|
|
|