Jovanovic zit al heel lang te zeggen dat hij weg wilt en nu komen daar dus ook Witsel en Defour bij. Mbokani heeft ook al eerder gezegd weg te gaan op het einde van dit seizoen. Neem daar nog eens bij dat Onyewu al zeker vertrekt (einde contract in 2009) en dat er ook al een hele tijd interesse is in Marcos, Dante en De Camargo ... dan weet je het wel. Als iedereen ook echt gaat vertrekken in de winterstop / op het einde van het seizoen van dit lijstje, gaat er niet veel meer overblijven van het huidige Standard. Dan gaan ze weer serieus mogen bouwen aan een nieuw ploeg.
ondertussen is de match trouwens bezig op rtl-tvi, nog steeds 0-0 :)
BZRK
1-0 :)
Jasperovitsj
En ze spelen best goed ook. Hoopgevend :)
MikeVee
1-1 in luik
1-0 in brugge
Jasperovitsj
Espinoza :rolleyes: :whip:
FCB_Fanatic
Ik heb vooral de match van Club gevolgd. Goeie prestatie van Club met o.a. een énorm sterke Vargas :crazy: . Een aantal enorm prachtige moves en vandaag was hij zelfs al aan het tackelen op een bepaald moment. Verder was ook Sonck heel sterk bezig en lukte zowat alles bij hem. Vormt een goed aanvalsduo met Akpala die enorm moeilijk van de bal te zetten is. Eigenlijk hebben ze allemaal wel sterk gespeeld bij Club. Hopelijk kunnen ze dit ook tegen betere tegenstanders, want Bern stelt niet veel voor.
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Espinoza :rolleyes: :whip:
Van Standard heb ik enkel een deel van de eerste helft bekeken tot Club begon. Tussendoor, na de 2-0 van Club, heb ik wel nog even de laatste 10 min van Standard meegepikt (net nog de 2-1 gezien). Op het einde van de match was ik dan tegen ne kameraad over Espinoza bezig, dat die toch vaak veel moeite heeft met simpele ballen; dat hij vaak ballen tweemaal moet controleren eer hij ze klemvast heeft en ook vaak op hoge ballen moeite heeft om ze onmiddellijk klemvast te pakken en dat tegengoals dan niet gaan kunnen uitblijven.
op dat moment laten ze dan de herhalingen zien van de goals, waaronder de flater van Espinoza (die we dus nog niet hadden gezien) ... ideaal moment om mijn punt kracht bij te zetten :D
djcresto
Eindelijk wat positief nieuws voor het Belgische voetbal.
FCB_Fanatic
de selectie van de rode duivels:
quote:
Keepers: Stijnen (Club Brugge), Proto (Germinal Beerschot), Vandenbussche (Heerenveen)
Verdedigers: Daems (Mönchengladbach), De Man (Roda JC), Kompany (Man.City), Simons (PSV), Swerts (AZ), Vermaelen (Ajax), Van Buyten (Bayern München), Van Damme (Anderlecht)
Aanvallers: Dembele (AZ), De Sutter (Cercle), De Smet (Cercle), Huysegems (Twente), Sonck (Club Brugge)
zoals ik al had vermoed zit Proto weer in de selectie. Het is naar mijn mening niet voor zijn prestaties maar eerder voor zijn naam ... en zijn goal afgelopen weekend natuurlijk :toothless. Voor de rest valt mij vooral de aanwezigheid op van De Man en Haroun en de afwezigheid van Mirrallas (is die gekwetst?).
Jasperovitsj
Mirallas is inderdaad gekwetst.
Real
Waarom laten ze Gumienny telkens weer op het hoogste niveau fluiten? Die kerel ligt elke week fameus ter discussie, en 't is nu niet anders. :o
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Waarom laten ze Gumienny telkens weer op het hoogste niveau fluiten? Die kerel ligt elke week fameus ter discussie, en 't is nu niet anders. :o