|
Tomorrowland 2009 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| waanzin he :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FredNova
waanzin he :crazy: |
Bij ID&T is het alvast geen crisis, aan de namen te zien die ze kunnen boeken :crazy:
(die Sash.. Is dat "Encore Un Fois"-Sash!, of is er nog ne Dj die Sash heet?) |
|
|
| Progrez |
| Moest ik een kat hebben, zou ik ze denkelijk wel sturen deze editie. Helaas heb ik geen kat. |
|
|
| Config |
AAAAAAAAA
geschifte line up gewoon ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allé, het begint er eindelijk een beetje deftig uit te zien :p |
|
|
| Real |
| Heerlijk! Ik ben 100% zeker present. |
|
|
| MikeVee |
| PvD & Neophyte :toocool: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Joris Voorn - Timo Maas - Radio Slave - James Zabiela - Aril Brihka - Neophyte - Dj Koze |
Jaja, ik begin goesting te krijgen!:) Binnenkort keer achter kaartjes gaan. |
|
|
| pzK |
| heerlijke namen erbij gekomen :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| het mogen mss mooie namen zijn, voor mij persoonlijk blijft het nog steeds een magere line-up. Gelukkig zijn er nog niet veel trance namen bekend gemaakt, het kan dus enkel maar beteren :toocool: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
het mogen mss mooie namen zijn, voor mij persoonlijk blijft het nog steeds een magere line-up. Gelukkig zijn er nog niet veel trance namen bekend gemaakt, het kan dus enkel maar beteren :toocool: |
+1 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Trance is toch totaal geen festivalmuziek. |
|
|
|
|