|
Tomorrowland 2009 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Config |
ik ook :p
het blijkt dus toch te kloppen :crazy:
Met Guy J, Sasha en 16Bit Lolita's kan de '09 editie op voorhand al niet stuk :D |
|
|
| De Geert |
| quote: | Tomorrowland will be bigger than ever, more than 150 DJ's will perform at 11 areas hosted by 22 labels, DJ’s, clubs and partyconcepts.
From now on we will announce new names & hosts every day, so check Tomorrowland.be or our facebook (ID&T Belgium) regularly! |
eerste namen:
John Dahlbäck
Hernan Cattaneo |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by De Geert
Hernan Cattaneo |
 |
|
|
| Config |
what the kkk, kan het nog veel zaliger eigenlijk?
Ja, we willen ook James Zabiela en Joris Voorn nog ! :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
waar blijven de goeie en interessante namen??? :conf:
:D |
|
|
| Real |
Yay 16 bit's!  |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik wil Vibrasphere :( |
|
|
| De Geert |
kzal hier gewoon het lijstje aanvullen:
John Dahlbäck
Hernan Cattaneo
Josh Wink
John 00 Fleming |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by De Geert
John 00 Fleming |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
hopelijk deze keer minimum een twee uur durende set, weinig waarschijnlijk natuurlijk, maar ik hoop er zooooooo enorm op. Dan kan ie rustig opbouwen en eens wat meer van die zaaaaalige prog psy draaien :toocool: |
|
|
| Config |
| juij j00f , altijd een plezier om te horen :D wat een heerlijke editie gaat me dat worden |
|
|
| De Geert |
John Dahlbäck
Hernan Cattaneo
Josh Wink
John 00 Fleming
Kozzmozz invites The Godfathers of Techno:
The Belleville Three
Derrick May
Kevin Saunderson
Juan Atkins |
|
|
| Progrez |
| Hopelijk zetten ze dit jaar een retro-tent op. Of het zal weer een editie worden voor de vrienden en de pinten, maar niet voor de muziek. |
|
|
|
|