return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 
Tomorrowland 2009 (pg. 35)
View this Thread in Original format
MikeVee
Misschien moet de oorzaak eerder gezocht worden bij de laserpennetjes die tegenwoordig veel bezoekers bijhebben? Die zijn zeer irritant.
Want de lasers waren toch niet sterker dan op andere feesten .
djcresto
Wat dan met luid volume dat kan leiden tot gehoorschade? Amerikaanse toestanden...
Kaidreas

"het moerasmonster"
MikeVee
rofl


ik zou klacht indienen dat de gracht niet goed aangegeven was ofzo ...
Jasperovitsj
:stongue:


Doet me denken aan die kerel bij Sasha & Digweed. Het was daar aan het Café D'Anvers podium zo druk, dat er veel mensen besloten om hun set te aanhoren van op de 'heuvel', de zijkant van die grote zigzaggende verbindingsweg tussen Back 2 Basics, de Main area en de lagergelegen terreinen. Wij ook. We zaten daar al even, en meer en meer mensen begonnen erbij te komen. Nu was die heuvel niet meer in beste vorm, omdat er al 2 dagen lang duizenden mensen de weg hadden afgesneden door naar boven te klauteren. Meer nog, ter hoogte van dat zanderige kruispunt aan het einde van de CDA dansvloer (tegen het water), was er al echt een uitgesleten pad naar boven/beneden. Overal rondom ons zagen we al mensen half en half naar beneden glijden of met véél moeite naar boven klauteren, en dat pad zelf was echt spekglad. Onderaan dat pad was er door de drukte, warmte, bier, de vijver en weet ik veel wat nog een stuk drassig moddermoeras van een paar vierkante meter ontstaan. Er waren al een paar mensen hun schoenen kwijtgeraakt (sommigen probeerden die ook minutenlang vruchteloos terug te vinden :stongue: ), en op een bepaald moment wilt er een stoere kerel even nonchalant van dat pad naar beneden wandelen, zich blijkbaar niet bewust van de gladheid én de modder beneden. Halverwege verliest hij zijn evenwicht, gaat plat op zijn zij, schuift de helling af en valt echt recht in die modder, waarna hij door zijn snelheid ook nog even verder rond tolt in het smerige goedje en compleet verdwaasd terug recht staat. Hij zag er ook zo'n beetje als op die foto uit, maar dan over zijn hele lichaam :haha:
Kaidreas
^hahaha zalig, die kerel zou ik zo hard uitlachen, nie normaal lol.


@foto:Als ge goed ziet is die broek ook zeiknat. (achteraf heeft ie een dude van de cola-stand gevraagd om zich nat te hozen (met een tuinslang dus) nu zen gsm zat in die broek, nadien begon zijn gsm raar te doen en roos uit te slagen. toen hij thuis kwam heeft ie meteen zen broek in de was gestoken... maar vergeten zen gsm eruit te halen :D
Eagle`
da moe zo uren in de wind gestonken hebben :gsmile:
FenixStyle
En op het het VRT-nieuws verkondigt ID&T dat men ook vermoedt dat de oorzaak bij een van die illegale laserpennen ligt...
Zehra
ik heb de zondagnacht, bij sasha & digweed, nog iemand zien schijnen met zo een groene laserpen
FredNova
dit is een veelvoud krachtiger dan sommige lasers op TL:


Jasperovitsj
Got to get me one of those :crazy:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FredNova
dit is een veelvoud krachtiger dan sommige lasers op TL:



kunnen ze bij ID&T met volle zekerheid zeggen dat het niet aan hun installatie ligt? op het nieuws spreken ze van een klasse 3 laser die dergelijke schade kan veroorzaken. Hadden ze die op TL?

p.s.: iets totaal anders, gaat er nog een nieuwe AIB komen dit jaar (of later)? Waarschijnlijk niet direct zeker? Ik heb vernomen dat er werken zijn op de locatie van vorig jaar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 
Privacy Statement