|
Tomorrowland 2009 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| Fred is het aangewezen om voor het weekend een ticket te reserveren kwestie dat het ineens uitverkocht na een paar uur als ze maandag diee headliner bekend maken :conf: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Fred is het aangewezen om voor het weekend een ticket te reserveren kwestie dat het ineens uitverkocht na een paar uur als ze maandag diee headliner bekend maken :conf: |
Omwille van die headliner gaan er maandag niet plots tienduizenden kaarten verkocht worden he :p
Het zou me al verbazen moest het uitverkocht geraken (dat terrein kan namelijk nog altijd vergroot worden indien nodig..), en als het al uitverkocht zou geraken dan zal dat zeker niet volgende week al zijn.. |
|
|
| Eagle` |
| tenzij het echt een hele grote naam is nat, maar dat betwijfel ik tenzeerste |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
tenzij het echt een hele grote naam is nat, maar dat betwijfel ik tenzeerste |
De enige naam die volgens mij een stormloop naar tickets (zowel van binnen- als buitenlanders) kan doen veroorzaken, is Daft Punk aangezien die pas vanaf 2010/2011 terug gaan touren en het dus écht wel een grote primeur zou zijn. Maar net daarom is de kans dat Daft Punk de headliner wordt, natuurlijk ook zo goed als uitgesloten ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| de naam van de headliner zou vandaag tussen 5 en 6 op Studio Brussel worden bekend gemaakt. Ik heb het ook maar uit een comment van iemand op de facebook page van Tomorrowland. Ik ben dus niet zeker of deze info klopt :) |
|
|
| FUSyke |
| De naam Moby heb ik ook al een paar keren gezien. |
|
|
| Antony |
| Moby zouk ma lame vinden. The Prodigy komt binnenkort trug samen in Vorst Nationaal, zou een goei repetitie zijn! :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
"Tomorrowland heeft zijn secret headliner bekend gemaakt. Niemand minder dan Moby sluit op zondag 26 juli de vijfde editie van het dancefestival af met een unieke dj-set."
Vind het toch niet zo'n speciaal dan, zeker niet als het gewoon een dj-set van Moby is... |
|
|
| Antony |
| Dan gaank toch mss tijd verdelen met DJ Rush opt einde. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
"Tomorrowland heeft zijn secret headliner bekend gemaakt. Niemand minder dan Moby sluit op zondag 26 juli de vijfde editie van het dancefestival af met een unieke dj-set."
Vind het toch niet zo'n speciaal dan, zeker niet als het gewoon een dj-set van Moby is... |
˛
leuke naam, maar in mijn ogen niet echt de hype waard |
|
|
| Antony |
| Weet er hier iemand iets meer over een apart deel camping van P-Magazine waar je enkel met de P-tentjes mag staan? Wij hebben der in alle geval :) |
|
|
|
|