|
Tomorrowland 2009 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| de rest van zijn namen trekt toch ook op niks :conf: :toothless |
|
|
| MikeVee |
| den time-table staat zowat een dag online en hij is al aangepast:toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
den time-table staat zowat een dag online en hij is al aangepast:toothless |
:whip: :whip: :whip:
KLOOTZAKKEN !!!!!!!!! die eerste timetable was véél beter !!!!! :mad: :mad: :mad: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| is er misschien iemand die mijn weekendticket wilt overnemen??? Dan haal ik mij een ticket enkel voor de zondag :toothless |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
is er misschien iemand die mijn weekendticket wilt overnemen??? Dan haal ik mij een ticket enkel voor de zondag :toothless |
J00f speelt toch op zaterdag?
Waar vinden jullie trouwens de timetable terug, ik vind enkel de line up.. |
|
|
| MikeVee |
de urens stonden gewoon naast de line-up, maar zijn verdwenen.
Op de my line up pagina staan ze nochtans nog wel:confused: |
|
|
| Real |
| Waar staat die My Line Up pagina? |
|
|
| MikeVee |
| Dat werkt enkel als je (eer)gisteren op de line-up klikte onderaan elke artiest bij "add to line-up" en dan naar http://www.tomorrowland.be/nl/my-line-up ging . Dan had je een persoonlijk overzicht (er kwam dan ook nog een getal achter de url om deze te sharen), maar omdat dat hele concept nog niet al te goed werkte vermoed ik dat het terug verdwenen is. De reeds gemaakt time-tables staan er nog steeds met uren. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
J00f speelt toch op zaterdag?
Waar vinden jullie trouwens de timetable terug, ik vind enkel de line up.. |
idd, en het blijft jammer dat ik die dus zou moeten missen. Maar ik vond het zowiezo al de zwakste line-up van de laatste jaren en nu zit ook nog eens de time-table énorm tegen, zeker tov de eerste. Daarin zou J00F 2u ipv 1.5u draaien, de B2B area zou eerder beginnen, ik zou al de dj's kunnen zien die ik wou zien (en dat waren er al niet veel) terwijl dat nu niet meer het geval is, ...
Op dit moment zit mij het énorm tegen. Ik zou het niet eens meer zo erg vinden als ik de zaterdag niet meer zou gaan. |
|
|
| Push2005 |
Ik denk niet dat ze op muzikaal vlak ooit nog beter gaan doen dan de eerste editie in 2005, laat staan dat de sfeer nog even goed kan zijn. Het voelde nog veel nieuwer aan en het was nog niet zo StuBru-vercommercialiseerd (zie maar naar de huidige Mainstage line-up om te zien wat ik bedoel; degoutant gewoon) 2005 waren stuk voor stuk fantastische sets van Armin van Buuren, M.I.K.E., Fred Baker, Eddie Halliwell, Jon O Bir en Sven Väth. Trance & Techno waren nog redelijk plezant toen :toothless Sasha & Ferry stonden ook op de lineup; en normaal waren James Holden & Tiësto ook nog voorzien.
Deze 2009-editie heeft wel betere namen dan de voorgaande 3 jaar dus het kan best wel nog goed worden (hoop ik) :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik denk niet dat ze op muzikaal vlak ooit nog beter gaan doen dan de eerste editie in 2005, laat staan dat de sfeer nog even goed kan zijn. Het voelde nog veel nieuwer aan en het was nog niet zo StuBru-vercommercialiseerd (zie maar naar de huidige Mainstage line-up om te zien wat ik bedoel; degoutant gewoon) 2005 waren stuk voor stuk fantastische sets van Armin van Buuren, M.I.K.E., Fred Baker, Eddie Halliwell, Jon O Bir en Sven Väth. Trance & Techno waren nog redelijk plezant toen :toothless Sasha & Ferry stonden ook op de lineup; en normaal waren James Holden & Tiësto ook nog voorzien.
Deze 2009-editie heeft wel betere namen dan de voorgaande 3 jaar dus het kan best wel nog goed worden (hoop ik) :) |
de eerste was ik er niet bij, al de anderen wel. Voor mij blijft de 3de editie de beste qua sfeer en line-up. Ook vorig jaar vond ik de line-up beter maar waren er wel een aantal dj's die ik gezien heb die wat teleurstelden. Hetgeen mij nu vooral tegensteekt is het feit dat verschillende dj's die ik wilde zien op zaterdag op hetzelfde moment spelen. Op de andere momenten zijn er voor mij persoonlijk dan weer niet echt interessante namen. Vorige jaren was het steeds kiezen waar heen te gaan op bijna elk moment van de dag bijna en dat heb ik nu totaaaaal niet |
|
|
| Real |
| De uren zijn terug verwijderd van de site, dus het zou nog kunnen dat dat helemaal overhoop gegooid wordt. :) |
|
|
|
|