|
Tomorrowland 2009 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Xilver
ja, of Scooter |
Haha waarom niet, ik zou alleszinds eens gaan kijken dan :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Devilex
Haha waarom niet, ik zou alleszinds eens gaan kijken dan :D |
Zonder twijfel. Die 6 minuten en 10 seconden dat ze Rhapsody in E spelen is de 38 euro wel waard. |
|
|
| Transfusion |
Eric Prydz
Richie Hawtin
CJ bolland die een magnus set draait
James Zabiela
Tiesto |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Tomorrowland 2008 was amazing! So we're up and running for the next edition in 2009. Go to www.tomorrowland.be fill in your e-mail and let us know which 5 artists you absolutely want to hear on the 5th birthday edition of Tomorrowland.
You can also check the aftersite of Tomorrowland 2008: feel the atmosphere while you are watching the aftermovie, the pictures or the interviews with some of the greatest artists |
eens invullen zie :toocool: |
|
|
| Magistrate |
| maandag worden de eerste namen bekendgemaakt |
|
|
| Devilex |
| Manuel Le Saux mag er van mij ook terug bij zijn. |
|
|
| Config |
mijn 5 namen waren
James Zabiela
John Digweed
Sasha
Joris Voorn
& Guy J
toch maar zeker maken dat sasha & guy j er daadwerkelijk ook gaan staan |
|
|
| Jasperovitsj |
mijn 5 namen waren
| quote: | Originally posted by Config
James Zabiela
Joris Voorn
|
Pole Folder
Eelke Kleijn
Kollektiv Turmstrasse (live) |
|
|
| FenixStyle |
Best wel stom eigenlijk van ID&T om op voorhand te beloven dat vandaag namen bekend worden gemaakt, terwijl er momenteel nog steeds niks te bespeuren valt. Ik kan begrijpen dat er nog vanal kan mislopen met bookings, maar wees dan ook zo slim om gewoon niet op voorhand aan te kondigen wanneer er namen bekend worden gemaakt ;)
Anyway, een naam die alvast aan de line-up mag toegevoegd worden (volgens hun eigen MySpace):
16 Bit Lolita's :crazy: |
|
|
| Config |
| 16 Bit Lolita's haat optreden in België, tzou me dus verbazen maar het mag natuurlijk wel, zeer zeker :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
16 Bit Lolita's :crazy: |
\o/
Goed zo, want die was ik precies vergeten te vermelden in mijn lijstje :o |
|
|
|
|