return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Tomorrowland 2009 (pg. 25)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
De uren zijn terug verwijderd van de site, dus het zou nog kunnen dat dat helemaal overhoop gegooid wordt. :)

wat een amateurisme zeg ... als ze dan toch nog niet zeker zijn van de uren, dat ze dan een week wachten eh. Ik ben alvast geleerd voor volgend jaar. Als ze weer zo'n line-up in elkaar steken die mij niet volledig kan boeien, zal ik wel tot op het laatste moment wachten alvorens kaarten te kopen.

in ieder geval hoop ik dat ze het terug veranderen naar de oorspronkelijke timetable:D
FredNova
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
wat een amateurisme zeg ...

als je ze pas last minute geeft ist ni goe,
als je ze vroeg geeft, weet je op voorhand dat nog heel wat artiesten gaan wijzigen

tis haast zeker dat de dag zelf ook nog wel ergens wat veranderd

nooit content he
triestig
FredNova
quote:
Originally posted by FredNova
als je ze vroeg geeft, weet je op voorhand dat nog heel wat artiesten gaan wijzigen

tis haast zeker dat de dag zelf ook nog wel ergens wat verandert

nooit content he
triestig
Push2005
quote:

quote:
triestig

:p

He has a point though; zoiets kan altijd wijzigen
Xilver
Allemaal bleiters. Organiseert zelf is iets in uwen hof alst ni goe is.
Real
Geeft es ne bbq Xilver.
Jasperovitsj
Īk bel YDR alvast.
FCB_Fanatic
quote:

nooit content he
triestig

allez vooruit, laten we iedereen maar eens over dezelfde kam scheren :rolleyes:. Als kritiek geven al niet meer mag. Ik mag dus enkel iets zeggen als het positief is ??? Bovendien boeit het mij niet echt dat ik die timetable laat krijg, maar ik verwacht dan wel enigzins dat die correct is. Tot het moment dat hij online stond was ik er niet eens mee bezig.

ik weet ook wel dat die timetable kan veranderen, maar dit ... direct de dag nadat de timetable online is hem al aanpassen, en hem de dag daarna gewoon offline halen (omdat er weer iets gewijzigd is zeker?). Wacht dan gewoon twee dagen met hem online te zetten, mij had het in ieder geval een HELE hoop teleurstelling bespaard. Ik kreeg oorspronkelijk een ideale timetable, en de dag erna zit ik met een enorm grote teleurstelling en vind ik het niet eens meer de moeite om nog te gaan

ik ben geleerd in ieder geval, als het nog eens zo'n line-up is wacht ik wel tot het allerlaatste moment om mijn tickets te kopen. Als ik er dan geen heb is't maar zo.
MikeVee
Wat een gezeik van idioten die niet kunnen camperen en dat allemaal aan hunzelf te danken hebbenhttp://www.tomorrowland.be/nl/nieuw...ing-uitverkocht :rolleyes:
Real
Ik was het daarnet ook aan't lezen. :toothless

Config
Tis inderdaad hun eigen schuld. En dat ID&T er nu maar niet aan denkt om nog extra mensen binnen te laten, vorig jaar wast al zo krap...

Een grotere camping voor de volgende editie lijkt me wel aangeraden
sbastien4678
Tenslotte heb ik besloten om niet te komen.

Er zijn vele andere goedkoper feestjes als MB Elektroniks 10 years, Cherry Moon Retro Beach of Ricardo Villalobos @ Fuse waaraan ik eerst zou willen deelnemen.

Geniet allemaal van de zon, de sfeer en de muziek

S.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement