|
Tomorrowland 2009 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Config |
oh.. Sasha & Digweed nu toch 2 uur ipv de eerder voorgestelde 90 minuten, i like :)
dat wordt een hele dag La rocca en afsluiten in café d'anvers |
|
|
| FCB_Fanatic |
| hoeveel zou ik eruit kunnen halen als ik mijn campingticket verkoop ? :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
de time-table is terug, maar die site is zo traag als Tom boonen in de sprint afgelopen 2 weken :toothless |
Je overdrijft zelfs niet, ik ben 'em al 5 minuten aan't laden. :clown: |
|
|
| Eagle` |
| morgen is in gang schieten nog altijd gin ticket reufl! Damn camping al op ofwa, tzal dan terug nor willebroek rije zen zeker :s |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Ze maken er een erezaak van om elk jaar die site iets slomer in elkaar te steken? |
Hij wordt nu precies elke dag slomer ipv elk jaar
Zo jammer dat je nu niet meer over gans het domein met een dinosaurus kunt lopen zeg :( . Ik hoop dan maar dat er genoeg paddestoelen op het terrein ter plaatse staan om een magisch sprookjesbeeld te evoceren |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
hoeveel zou ik eruit kunnen halen als ik mijn campingticket verkoop ? :toothless |
Guy J zoekt nog 3 campingtickets. No kidding. |
|
|
| Config |
| zijn der hier eigenlijk mensen die wel nog op de camping gaan zitten? |
|
|
| Eagle` |
| too slow on the draw :s |
|
|
| FenixStyle |
Haha idd, echt zo'n typisch fenomeen dat ge vaak ziet bij zulke grote evenementen.. Ze wachten allemaal tot het allerlaatste moment om hun tickets te kopen, maar indien het dan uitverkocht is zitten ze wel moord en brand te roepen omdat ze geen tickets hebben kunnen bemachtigen.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| mijn goesting om te gaan is eigenlijk volledig over sinds dat gepruts met die time-table :( |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Config
zijn der hier eigenlijk mensen die wel nog op de camping gaan zitten? |
Wij zijn er al van vrijdagavond. |
|
|
|
|