return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Tomorrowland 2009 (pg. 16)
View this Thread in Original format
Real
Hoera, een Vandit stage!
Magistrate
mja, duidelijk minder trance dan voorgaande jaren.. maar toch wel veel namen uit andere genres die ik zeker eens wil checken

en die special guest kan eigenlijk alle kanten uit.. ik verwacht iets als Underworld of Chemical Brothers ofzo..
FenixStyle
quote:
Originally posted by Magistrate

en die special guest kan eigenlijk alle kanten uit..

Regi zal trots zijn, op 1 maand tijd, twee van de grootste festivals in België mogen headlinen met z'n groepje.. :o

Enfin, ben eens benieuwd naar de time-table.
De zaterdag heeft voor mij eigenlijk iets te weinig namen die ik écht wil zien. Op zondag zal het voor mij vooral de Vandit-stage worden. Hopen dat Above & Beyond en Sasha vs. Digweed elkaar niet te fel overlappen, zodat ik beide sets wat kan meepikken.
FUSyke
Zondag ga ik echt zware keuzes moeten maken. Wat een namen man:eyes:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FenixStyle
Regi zal trots zijn, op 1 maand tijd, twee van de grootste festivals in België mogen headlinen met z'n groepje.. :o

Enfin, ben eens benieuwd naar de time-table.
De zaterdag heeft voor mij eigenlijk iets te weinig namen die ik écht wil zien. Op zondag zal het voor mij vooral de Vandit-stage worden.

idem hier, de zaterdag zal ik het grootste deel van de dag aan de B2B stage doorbrengen, in de eerste plaats voor JOOF natuurlijk. Mss tussendoor ook eens Natural Born DJ's meepikken als het uitkomt. Zondag zal het dan vooral de Vandit area worden.

Voor mij persoonlijk dus een iets mindere line-up dan vorig jaar waar ik toen echt wel een aantal keuzes heb moeten maken, en dat lijkt nu minder noodzakelijk, en zowiezo stukken minder dan twee jaar geleden. De derde editie blijft voor mij de beste line-up en de beste TL die ik heb meegemaakt tot nu toe
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
idem hier, de zaterdag zal ik het grootste deel van de dag aan de B2B stage doorbrengen, in de eerste plaats voor JOOF natuurlijk. Mss tussendoor ook eens Natural Born DJ's meepikken als het uitkomt. Zondag zal het dan vooral de Vandit area worden.

Voor mij persoonlijk dus een iets mindere line-up dan vorig jaar waar ik toen echt wel een aantal keuzes heb moeten maken, en dat lijkt nu minder noodzakelijk, en zowiezo stukken minder dan twee jaar geleden. De derde editie blijft voor mij de beste line-up en de beste TL die ik heb meegemaakt tot nu toe

Het voordeel van minder keuzes moeten maken, is natuurlijk wel dat ge minder gebonden zijt aan een timetable en dus gewoon kunt rondlopen en zien waar ge uitkomt.
Magistrate
quote:
Originally posted by FenixStyle

zo laag kunnen ze niet zinken.. paul van dyk zou dat trouwens niet toestaan :)
Push2005
quote:
Originally posted by Real
Hoera, een Vandit stage!

Hoera, Filo & Peri :) :) :) :) :) :) :) :)
Jasperovitsj
Zo, mooi verdeeld precies. Het ziet er naar uit dat ik zowel zaterdag en zondag genoeg te zien zal hebben. :) Die La Rocca stage is wel extreem bruut :crazy:
Real
quote:
Originally posted by Push2005
Hoera, Filo & Peri :) :) :) :) :) :) :) :)

Ken je deze plaat Luc? Klik

Xilver
Zaterdag vind ik ni echt de moeite, maar de zondag is gewoon te goe.
Eagle`
Dik teleurgesteld in B2B stage, waaromweer zon vergane glorie gelijk Infected. Avi was vorige jaar ook al super matig, om over Yahel ma te zwijgen. Waarom boeken ze is niet een dikke prognaam, bah:(

Zondag is wel dik in 2 snijje tusse CdA & La Rocca, hoe lekker zijn die namen :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement