return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Tomorrowland 2009 (pg. 3)
View this Thread in Original format
christina
geen tiësto

mike foyle
josé amnesia
MIKE, altijd welkom
armin (vaste waarde op tomorrowland, trekt veel volk)
orjan nilsen (heel populair tegenwoordig, trekt veel volk)
Eagle`
Sinds wanneer is Howells prog trouwens ?


Anyway:



M.A.N.D.Y
Howells
Loco Dice
Heidi
Minilogue
Villalobos
Raresh
Vibrasphere (live)
Ticon
FreQ
Son Kite (live)
JOOF vs DB
D-Nox & Beckers
Perfect Stranger
Jaïa (live)
Lish
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Eagle`
Vibrasphere (live)
FreQ
Son Kite (live)
JOOF vs DB
Perfect Stranger
Jaïa (live)


hier kan ik mij absoluut bij aansluiten :toocool:
Moisture
Paul Moelands (Re:Locate / Octagen) ! Was goed in Bloemendaal 2jaar geleden.

verder mag Gareth Emery ook gerust terugkomen, en Airbase wil ik ook wel eens zien. Rank1, Lange, Galen Behr zou idd ook allemaal leuk zijn.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Moisture
Paul Moelands (Re:Locate / Octagen) ! Was goed in Bloemendaal 2jaar geleden.

verder mag Gareth Emery ook gerust terugkomen, en Airbase wil ik ook wel eens zien. Rank1, Lange, Galen Behr zou idd ook allemaal leuk zijn.


Gareth Emery stond afgelopen editie al op de line-up. Ik vond hem vrij teleurstellend toen, heeft mij niet kunnen overtuigen en ik ben dan ook voor het einde van zijn set doorgegaan naar de B2B area. Rank1 trekt bovendien ook op niet veel meer. Ik heb ze de laatste jaren verschillende malen aan het werk gezien en de derde keer konden ze mij niet meer boeien (2de keer ook al een stuk minder). Vaak worden dezelfde eigen producties gespeeld en meestal dan nog de nieuwere nummers (en die trekken ook al een tijdje op niet veel meer).

Airbase, Lange en Galen Behr kunnen leuk zijn, maar dan ook best niet allen na elkaar.
De Geert
Opwarming door Nic Chagall zou ook altijd mooi zijn...
The_G0dfather
Sven Väth & Dave Clarke
Joker666
Jon O'Bir
Christopher Lawrence
Lange
Fred Baker
Tiësto
Menno De Jong
Jonas Steur
Paul Van Dyk
Blank & Jones
Paul Oakenfold
Sven Vath
Richie Hawtin
Marco V
Sasha
Daft Punk
Chemical Brothers
Dave Clarke
...
Jasperovitsj
Just, vergeten:

Chymera



Pretty please? :)
FUSyke
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Just, vergeten:

Chymera



Pretty please? :)


Sat 29/11 Doornroosje - Nijmegen
Planet Rose Special invites Planet Delsin
Grote zaal
Ripperton - live + Chymera + Quince - live + Peel Seamus
Kleine zaal
Delta Funkionen - live + Peel Seamus + Tim Nieburg + VJ Slof

Tommaso
Beste FredNova, haal aub Blank & Jones voor de allereerste keer (!!!) naar België. Het zal een absuluut hoogtepunt worden, heerlijk op de mainstage! Qua prijs denk ik dat ze ongeveer het zelfde kosten als andere bekende trancenamen.
Verder Above & Beyond, John "OO" Fleming, ATB.:toocool:
Xilver
ja, of Scooter
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement