|
Tomorrowland 2009 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Weet er btw iemand of er op de camping ook nog feestjes worden gedaan? |
vorig jaar had je overdag wel een stand staan op de camping waarvan muziek werd gespeeld, maar dat is het zo een beetje. Bovendien moet je dan al in de omgeving van die stand zijn om de muziek echt goed te horen. S avonds (en eigenlijk overdag ook) hoor je vooral veel muziek die het campingvolk zelf meebrengt en afspeelt |
|
|
| Real |
| Voor memorabele campingfeestjes moet je op Nature One zijn. :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Combiticket in de pocket :toocool: |
Idem + camping natuurlijk
can't wait |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik moet ook eens dringend werk maken van een ticket :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by pzK
see you de zondag :) |
Idem :cool: |
|
|
| FUSyke |
| Het zal moeilijk zijn om keuzes te maken denk ik. |
|
|
| Xilver |
Laat al de house******s er tussenuit, en de keuze is al een stuk makkelijker :p
edit: sinds wanneer wordt da hier gecensureerd?
******
******
****
|
|
|
| Real |
| House is wel hip he man. |
|
|
| Jasperovitsj |
Staan op mijn to see lijstje:
Zaterdag: Joris Voorn, Marc Romboy, Dominik Eulberg, Aril Brikha en wat anders legendarisch Detroitgeweld, Push live, Natural Born Deejays, Infected Mushroom en J00F.
Zondag: Sasha & Digweed, Josh Wink, Timo Maas, Thrillseekers, Michael Mayer, Hernan Cattaneo, 16 Bit Lolitas, James Zabiela en Guy J.
Woob woob :crazy: |
|
|
| Real |
Ik ga toch zeker eens passeren bij Moby. :)
Zeker: Thrillseekers, 16 Bit Lolitas, James Zabiela, Moby
Maybe: Sasha&Digweed, Paul Van Dyk, Jon O'Bir, FredNova, Bolier & Van Riel, Max Walder, Hernan Cattaneo
Zeker niet: Discobar Galaxie :nervous: |
|
|
|
|