|
Tomorrowland 2009 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Niemand naar Yves Deruyter? :( |
|
|
| Xilver |
| Misschien efkes om mijn broek af te steken |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik heb mijn tickets nog niet, maar ik heb wel al enigzins een idee voor wie ik naar TL ga:
Zaterdag: JOOF is een zekerheid en hij is eigenlijk de voornaamste reden dat ik ook op zaterdag ga. Voor de rest niet echt grote voorkeuren op zaterdag. Waarschijnlijk pik ik nog wel een aantal andere namen mee op de B2B area. Op de 90's area zal ik normaal Push Live en Natural Born DJ's meepikken (en misschien nog wel iets). En langs de Kozzmozz area zou ik ook wel eens kunnen passeren
Zondag: Een zekerheid zijn The Thrillseekers en Jon O'Bir. Ik heb beide al eens gezien en ze hebben toen niet ontgoocheld. PvD en A&B zal ik normaal ook wel doen. 16 Bit Lolita's zou ik ook wel eens kunnen doen. De rest laat ik nog wat open.
voor mij blijft het toch één van de minder TL line-ups die ik heb meegemaakt tot nu toe :( |
|
|
| FUSyke |
Zaterdag:
Aril Brikha, Derrick May, David Morales, Joris Voorn, Dominiek Eulberg, Radio Slave, Kiki, Marc Romboy, Pig & Dan, Push
Zondag:
Armand Van Helden, Axwell, Timo Maas, Sasha & John Digweed, David Guetta, DJ Koze, Michael Mayer, Jennifer Cardini, Guy J, 16 Bit Lolitas, Hernan Cattaneo |
|
|
| Config |
Voor mij op zaterdag: Style of Eye, Joris Voorn, Pig & Dan, Marc Romboy, Dominik Eulberg, Kiki, Aril Brikha, John 00 Fleming
op zondag: Sasha & Digweed, Timo Maas, Sillicone Soul, Maxime Dangles, Hernan Cattaneo, 16 Bit Lolitas, Guy J
mits goed tijdschema natuurlijk |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ticket voor zaterdag en zondag is binnen, inclusief camping :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
mits goed tijdschema natuurlijk |
Wanneer wordt dat bekendgemaakt?
Op mijn lijstje: Sasha & Digweed, Hernan Cattaneo, Moby
Als die 3 namen niet samen geprogrammeerd staan, dan ben ik zeer tevreden. Voor de rest vul ik wel aan naargelang de timetable met James Zabiela, Thrillseekers, Leon Bolier & Sied Van Riel, ... |
|
|
| MikeVee |
Zaterdag: Evil Activities, Snap, YDR, Natural Born Deejays, Push, JOOF, IM, Caspar, Don Santos & Don Cabron
Zondag: Moby, PvD, Jon Rundell, de hele Vandit stage, Rush, Neophyte (met hopelijk ervoor Dana), Alpha2, Jan Van Biesen, Tomaz & T99.
Maar als ik er elke dag 3 uit dat ijstje zie zal het veel zijn, aangevuld met wat namen die ik helemaal niet wens te zien :o |
|
|
| Eagle` |
| is er ergens een cafe in de buurt waar ze de koers uitzenden, kan me ni schelen wie of wa draait, ma ik moet rit na de ventoux zien :toocool: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Eagle`
is er ergens een cafe in de buurt waar ze de koers uitzenden, kan me ni schelen wie of wa draait, ma ik moet rit na de ventoux zien :toocool: |
oh ja, misschien kan Fred Nova projectie op een ongetwijfeld toch aanwezig videoscherm regelen :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
is er ergens een cafe in de buurt waar ze de koers uitzenden, kan me ni schelen wie of wa draait, ma ik moet rit na de ventoux zien :toocool: |
Kak, was ik ook vergeten :eek: |
|
|
| FUSyke |
| Timetable is online! |
|
|
|
|