|
Tomorrowland 2009 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
+ DJ Koze
De Kompakt area zal dus opnieuw van de partij zijn:toocool: |
|
|
| FenixStyle |
| En Sahsa Vs. Digweed is nu ook officieel :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
En Sahsa Vs. Digweed is nu ook officieel :crazy: |
hun laatste sets zijn geweldig, niet? en nu gaan ze daar samen draaien, dat gaat daar nogal vuurwerk geven !!! :toocool:
:gsmile: |
|
|
| Config |
| Sasha vs Digweed, dat moet toch minstens een set van 3 u worden dan :crazy: |
|
|
| Remofski |
| Scooter op de Mainstage! :D |
|
|
| FUSyke |
Myspace Les Pe Pilous:
25.jul.2009 20:00
Tomorrowland Festival - Main Stage with The Subs, Felix Da Housecat & Martin Solveig Antwerp |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Main Stage with The Subs, Felix Da Housecat & Martin Solveig |
:( |
|
|
| MikeVee |
| Die stonden verleden jaar toch ook al allemaal op de main? |
|
|
| Push2005 |
| Het zal wel weer zo'n StudioBrussel fidget electrohouse publiekje aanboren die denken dat ze elektronische muziek kennen; maar zo erg is dat niet gezien er elders wel kwaliteit te vinden zal zijn :) |
|
|
| Config |
| inderdaad.. who cares wie er op de main staat.. met de namen die nu al bekend zijn ben ik al meer dan content :toocool: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
inderdaad.. who cares wie er op de main staat.. met de namen die nu al bekend zijn ben ik al meer dan content :toocool: |
En met de nieuwe namen wsl nog contenter ;):
Paul Van Dyk - Rolando - Joris Voorn - Sash - Timo Maas - Chuckie - Radio Slave - Yves V - Daniel Bovie & Roy Rox - Les Pe Pilous - James Zabiela - Aril Brihka - Neophyte - Dj Koze |
|
|
|
|