|
Tomorrowland 2009 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| '90s passen ni op Tomorrowland, op de huidige line-up niveel kritiek hoor. Ma da hoefde der voor mij ni te zijn. Ik heb vanavond al '90s in Hasselt. 1 avond per jaar hypen is voldoende. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
Ik heb vanavond al '90s in Hasselt. |
Wil je mij morgen eens een PM sturen hoe de security bij het binnenkomen was? Qua fouilleren, digitaal fototoestel,...
Kwestie van te weten of ik met mijn eigen fles wodka binnengeraak
:o |
|
|
| Real |
| Foute zet. :nervous: |
|
|
| pzK |
waar zijn die handjes? :conf:
why? :( |
|
|
| Xilver |
| Ey godverdomme 't is genoeg geweest met al die 90's crap zene. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Marc Romboy, nice :) |
|
|
| Progrez |
| Het is wachten op Metallica. |
|
|
| FenixStyle |
Vanochtend bij het buitengaan op I Love The 90's een flyerke gekregen ivm Tomorrowland, ze hebben er dus hun eigen stage met volgende namen:
Snap
Push
Pat Krimson
Regi & Wout
Natural Born Deejays
Dj Ward
Ikzelf ben dan wel een grote liefhebber van het genre, maar die stage is voor mij toch ook niet nodig op Tomorrowland. Natural Born Deejays wil ik mss nog wel eens checken, maar voor de rest geef ik dat weekend toch de voorkeur aan andere muziek. |
|
|
| Antony |
| Zelfde mening. '90s waren bangelijk leuk gistre, ma op tomorrowland staat da ni. Bij da flyerke was het toch een pak van men hart da Regi vs. Wout toch ni op mainstage staan :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Als de Natural Born Deejays nog dezelfde bezetting als 12 jaar geleden op het podium weten te zetten, moet je die absoluut gaan bekijken. Ik heb ze in hun hoogdagen een paar keer aan het werk gezien, en dat was elke keer volledig 100% live, met stuk voor stuk echte muzikanten die hun instrumenten live op het podium bespeelden, in plaats van andere acts die wat staan te rammen op hun draadloze, battery-operated keyboards die het zelf overpakken als de toetsenist tijdens de break vooraan aan het podium wat met zijn handen staat zwaaien. En het ging verder dan alleen maar integraal de radio mix van hun hitjes spelen, ze maakten ook live remixes en eigen interpretaties van retroclassics en zelfs toenmalige dancehits van andere formaties. Ik ga ze zeker checken in ieder geval :)
Regi en Wout daarentegen, moge ze beiden op een vreselijke manier geëlektrocuteerd worden wanneer een plotse onweersbui en slecht geïsoleerde kabels het recept voor hun laatste wapenfeit vormen. En het klootjesvolk maar denken dat het bij de act hoort :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als de Natural Born Deejays nog dezelfde bezetting als 12 jaar geleden op het podium weten te zetten, moet je die absoluut gaan bekijken. Ik heb ze in hun hoogdagen een paar keer aan het werk gezien, en dat was elke keer volledig 100% live, met stuk voor stuk echte muzikanten die hun instrumenten live op het podium |
Heb hier thuis op een of ander videoband nog een tv-opname van een van hun live-gigs, en ziet er idd wel de moeite uit.
En volgens hun site zijn ze effectief van plan om met de originele bezetting terug op die manier te gaan optreden. :) |
|
|
|
|