|
Tomorrowland 2009
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| Allee, geef eens wat goeie namen (alle genres!) en geen overdreven lijsten of gezever aub... :toothless |
|
|
| Real |
Zabiela, Tiësto, Solar Stone, Dr. Motte, Matthew Dekay, Dave Clarke, Steve Helstrip, Andrew Bennett.
Dat is het voorlopig voor mij. En Armin hoeft voor mij ook niet meer. |
|
|
| Jasperovitsj |
Cocoon tent bitte :)
En een echte progtent, eventueel gehost door Renaissance ofzo: Pole Folder, James Zabiela, Lemon8, Eelke Kleijn, Danny Howells, X-Ian, Matthew Dekay, 16 Bit Lolita's, Patch Park, King Unique, Jody Wisternoff, Vega :o
Zolang de mannen maar tijd krijgen om een deftig setje op te bouwen (minimum 2 uur, wat is een progdj nu met een schamel uurtje?) en ze niet op de main moeten spelen voor een publiek dat na al die uren Guetta nog meer platte kak verwacht. Dat spaart de organisatie kosten uit, en het kan de muzikale kwaliteit alleen maar ten goede komen. :) |
|
|
| MikeVee |
Hardcore: D-Passion :crazy:
Judge Jules
Talla2XLC
Tillman Uhrmacher (classics setje)
ATB
het is een festival, dus mensen die wat beweging in de tent kunnen krijgen.
Regi & Wout op de mainstage, ondertussen Jon o'Bir in een trancetent zodat daar geen verkeerd volk zit. |
|
|
| Xilver |
Jody Wisternoff
Greg Benz |
|
|
| BZRK |
James Grant
Jaytech
Sied van Riel
Marcus Schössow
Leon Bolier
The Thrillseekers
hardcore:
Art Of Fighters
Korsakoff |
|
|
| Config |
| Sasha, James Zabiela (!), 16 Bit Lolita's (!), Jay Lumen, John 00 Fleming, Jody Wisternoff, Eric Prydz, Guy Gerber, Joris Voorn, John Digweed, Jonas Steur, Matthew Dekay |
|
|
| Push2005 |
Max Graham
First State
The Thrillseekers
Tiësto |
|
|
| Config |
oja, Tiësto ook ja.
en geen Armin aub |
|
|
| FCB_Fanatic |
- John 00 Fleming
- Thrillseekers / Steve Helstrip
- Tiësto
Ik zal het lijstje wel aanvullen als er mij nog iets te binnen schiet |
|
|
| Devilex |
Voor mij ook geen Armin, Menno en steeds weer tegenvallende Bonzai stage meer (al lag dit laatste aan de omvang en het slechte geluid). Er is gewoon quasi geen publiek meer voor dit soort muziek wat dan ook nefast is voor de sfeer.
Ik opteer dit jaar echt wel eens voor een classics stage, desnoods op zaterdag. Op Mysterieland en Nature One doen ze dit al jaren. Deze stage kan perfect gevuld worden met zowel Belgische als buitenlandse grootheden. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik opteer dit jaar echt wel eens voor een classics stage, desnoods op zaterdag. Op Mysterieland en Nature One doen ze dit al jaren. Deze stage kan perfect gevuld worden met zowel Belgische als buitenlandse grootheden. |
Akkoord!
| quote: | Originally posted by MikeVee
Regi & Wout op de mainstage, ondertussen Jon o'Bir in een trancetent zodat daar geen verkeerd volk zit. |
:stongue: |
|
|
|
|