|
Tomorrowland 2009 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Trance op zondag zieter ok uit aangezien ik iedereen daar kan zien en dan de polle.
Vreemd om die hardcore dj's niet te laten aflsuiten, maar het is dan ook niet echt stevige HC, maar meezinghitjes :(
Bij ketaloco houden ze persies om de 2 uur een uur pauze? |
|
|
| TOR |
Aha!
Dagschema:
Fred Nova 11:30 > 13:00 (Vandit)
Leon Bolier & Sied van Riel 13:00 > 14:30 (Vandit)
Guy J 14:30 > 16:00 (La Rocca)
16 bit lolitas 16:00 > 17:30 (La Rocca) - evt John O'Bir mochten de lolitas tegenvallen
Thrillseekers 17:30 > 18:30 (Vandit)
Hernan Cattaneo 18:30 > 20:00 (La Rocca)
James Zabiela 20:00 > 21:00 (La Rocca)
Moby 21:00 > 22:30 (Main) - evt Josh Wink mocht Moby tegenvallen
Sasha & John Digweed 22:30 > 00:00 (Café d'Anvers) |
|
|
| Real |
| Ze maken er een erezaak van om elk jaar die site iets slomer in elkaar te steken? |
|
|
| FCB_Fanatic |
even eens een schema uitgewerkt voor beide dagen:
Zaterdag:
13.00u - 15.00u: Loop Generation
15.00u - 16.30u: Ephedrix
16.30u - 17.00u: Natural Born DJ's (jeugdsentiment :p)
17.00u - 18.30u: pauze en dinner time !!! ... ik ga wel proberen Norion een deel mee te pikken of eventueel Pat Krimson even :D
18.30u - 19.30u: Push
19.30u - 21.00u: Firaga
21.00u - 23.00u: John 00 Fleming ... 2 uur JOOF !!!! :eyes:
23.00u - 01.00u: Infected Mushroom (als ik het na een tijdje beu moest zijn heb ik YDR en/of Kr!z die ik achter de hand hou)
De eerste uren is een beetje inlopen en zoeken denk ik. Ik ga Loop Generation en Ephedrix eens proberen, maar ik weet niet echt wat te verwachten, dus als het tegenvalt zal ik elders wel eens gaan zien (Kozzmozz ofzo, Aril Brikha mss). Daarna wordt het interessanter in ieder geval met namen die ik wél absoluut wil zien :D. Zoals de vorige twee edities zullen ze mij op zaterdag in ieder geval niet aan de mainstage teruvinden :toothless
Zondag:
11.30u - 13.00u: Fred Nova
13.00u - 14.30u: Leon Bolier & Sied van Riel
14.30u - 16.00u: normaal geen Filo & Peri. Zal een beetje bekijken worden wat het wordt, waarschijnlijk Guy J ofzo
16.00u - 17.30u: John O'Bir
17.30u - 19.00u: The Thrillseekers
19.00u - 20.00u: geen Ottaviani voor mij normaal, zal wel een korte pauze worden met avondmaal. Eventueel eens elders gaan zien
20.00u - 22.00u: Above & Beyond
22.00u - 24.00u: Paul van Dyk
naar goede gewoonte afsluiten op de main :D |
|
|
| Push2005 |
| Ticketje voor zondag is binnen :) |
|
|
| FUSyke |
De zaterdag beginnen we met Aril Brikha en dan wisselen we CdA af met I Love The 90's.
Voor de zondag:
11 - 13 Morse Inspectors
13 - 14 Jan Eric Kaiser
14 - 16 Guy J
16 - 17 16 Bit Lolitas
17 - 18 Axwell
18 - 19.30 Armand Van Helden
19.30 - 21 DJ Koze (of Timo Maas/Josh Wink)
21 - 22.30 David Guetta
22.30 - 24 Sasha & John Digweed |
|
|
| Xilver |
| Een paar namen die ik ook zal gaan zien, maar serieus... Guetta... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Terwijl ge op dat moment naar Zabiela kunt gaan zien... |
|
|
| FUSyke |
| Steeds zagen over een en dezelfde naam terwijl er nog andere in mijn lijstje staan; daar moet ge pas nen erpel voor zijn. |
|
|
| Push2005 |
| Dat die kerel nog vrienden kan hebben is mij een raadsel :gsmile: |
|
|
| Xilver |
| 't Is gewoon die ene naam da heel uw lijstje verpest. |
|
|
|
|