return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Tomorrowland 2009 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by Real
Solarstone

+1
Magistrate
Tiësto
The Thrillseekers
Lange
Mr. Sam
Josh Gabriel
Eric Prydz
Xilver
Voeg Tiësto en Eric Prydz er voor mij ook maar bij.

Dat maakt dan:

Jody Wisternoff
Greg Benz
Tiësto
Eric Prydz
Progrez
Ik zeg al jaren dat er een classics-ruimte moet komen, maar dat zal niet hip en trendy genoeg zijn voor ID&T.

Tip van de dag: Steek ons gewoon ergens ver weg van de grijze massa. Die oudbakken veranda die vorige editie naast de psytrance-stage stond, leent zich daar perfect toe. Werk het interieur af met een peertje van voor de Eerste Wereldoorlog, en de aanwezigen hebben net genoeg licht om een tablet xtc te onderscheiden van een drank-jeton. Gooi daarbij 12 uur lang muziek van voor 2000 en de mensen hebben de tijd van hun leven. So get up!
FenixStyle
Jonas Steur, Boys Noize, J00F, First State,...
En als headliner lijkt Daft Punk écht wel zalig :crazy: Mss niet echt realistisch, maar zo'n naam kan het festival imo tenminste écht volwaardig afsluiten, terwijl de voorbije edities bleek dat een set van Armin niet de ideale afsluiter is.. :)
Zjokke1977
PvD was 2 jaar gelede best ok als afsluiter,alhoewel ik zou em liever eens een indoor/club setje willen zien draaien.

Ronski Speed en Galen Behr: denk niet dat deze al in ons belgenlandje zijn geweest :p

Weet er toevallig iemand of Darren Tate nog lifesetjes draait? k Heb er al een aatal jaren niets meer van gehoord.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FenixStyle
Jonas Steur, Boys Noize, J00F, First State,...
En als headliner lijkt Daft Punk écht wel zalig :crazy: Mss niet echt realistisch, maar zo'n naam kan het festival imo tenminste écht volwaardig afsluiten, terwijl de voorbije edities bleek dat een set van Armin niet de ideale afsluiter is.. :)


Daft Punk zou idd wel eens geweldig zijn om mee te maken :eyes:
FUSyke
Terug een BPitch Control tent mee Ellen Allien, Paul Kalkbrenner, Sascha Funke, Chaim, ... Leuk sfeerte en veel ambiance!

Of een Supplement Fatcs tent mag ook mee Guy Gerber, Varoslav, Reboot, Chaim, ...
Devilex
Of een Carré Area met DiMaro, Laurent Wéry, Maxim Lany en Yves V.
Met een vip gedeelte waar Miss Belgie dan vertoeft :eyespop:
Devilex
Voor die classics stage zouden de volgende buitenlandse namen niet misstaan; Taucher, Mike Koglin, Oliver Lieb, Judge Jules

Real
+ RMB, DJ Toyax, YdR, CJ Bolland (© Nature One)


EDIT: oh en Kevin Jee en Phi-Phi!
De Geert
First State (!!!)
Sied van Riel (!!!)
Airbase (!!!)
Leon Bolier
Tiësto
Lange
The Thrillseekers
Jonas Steur
Galen Behr
Rank 1
Cosmic Gate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement