|
ASOT-tråden (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Vad är detta? Låter som nån mixat ihop massa Tiesto-låtar till en låt :p |
|
|
| jofawe |
| var det inte cor fijneman? |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by reveal
Vad är detta? Låter som nån mixat ihop massa Tiesto-låtar till en låt :p |
Var en bootleg av Traffic, Flight 643 o F. Massif - Somebody typ :p |
|
|
| Vizay |
san andreas som spelades sist i första timmen va helt jävla galen :D
skulle göra mycket för å få höra den på ett dansgolv :) |
|
|
| jofawe |
denna var dock oehört skön ..
01 Peter Martin - Simply Blue (Original Mix)
02 Audioholics - External Key (Perry O'Neil Remix)
precis sån musik jag behöver nu .. |
|
|
| jeremy1984 |
| Blev lite väl mkt progg för min del nu .. :rolleyes: |
|
|
| ShyTrance |
| idag kommer d bästa från 2004 så glöm inte o lyssna! :D |
|
|
| ShyTrance |
20. Armin van Buuren - Communication Part 3
19. A Force - Atomic Outbreak
18. 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix)
17. Interstate - I Found You
16. Havannah - Havannah
15. Alt+F4 - Alt+F4
14. Filterheadz - Yimanya
13. Oceanlab - Satellite
12. Tranquility Base - Surrender
11. Dido - Sand in my shoes (Above & Beyond UV Mix)
10. The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix)
09. Young Parisians featuring Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Remix)
08. Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
07. Perry O'Neil - Wave Force
06. Tilt - The World Doesn't Know
05. Solid Globe - Sahara (Original Mix)
04. Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix)
03. Tiesto - Adagio For Strings
02. Whiteroom - Whiteroom
01. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden vocal mix)
----
framställd med hjälp av tracklistsektionen :) |
|
|
| jofawe |
underbart!
tyvärr kommer jag inte kunna höra hela, ty jag ska iväg.
men, det börjar ju bra med Armin - Communication part 3 |
|
|
| Aendy |
| Den här blir uppfångad på något vis så man kan njuta av den fler gånger va? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Den här blir uppfångad på något vis så man kan njuta av den fler gånger va? |
Lär hamna på Äff Tää Pään i nästa vecka :)
Ropar till på ICQ när jag har den där... |
|
|
|
|