|
ASOT-tråden (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by zoric
Dagens A State of Trance var ett av de bästa i år. Riktigt bra! |
Ja men satan så bra det var !!!! .... Bränner den LÄTT och tar med på MB Sommar kryssen !!!
[edit] Nu har jag ASOT 210 !!!!!!!!! Tack Try ! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja men satan så bra det var !!!! .... Bränner den LÄTT och tar med på MB Sommar kryssen !!!
[edit] Nu har jag ASOT 210 !!!!!!!!! Tack Try ! |
Verkligen, Några fantastiska låtar. Jag drar in den i Mp3spelaren och lyssnar på det :) |
|
|
| anuga |
01. Beach Boys - ID (Nick Warren Bootleg)
02. Deepsky featuring Jes Brieden - Ghost (Filo and Peri Remix)
03. Faithless - Insomnia (Sasha Mix)
04. Dave Lambert - Yeah (Original Extended Mix)
05. Solar Stone featuring Jes Brieden - Like a waterfall
06. Armin van Buuren featuring Gabriel and Dresden - Zocalo
07. Kuffdam and Plant - Summer dream (Paul van Dyk Remix)
08. ID (#08. Armin van Buuren - ASOT210)(18-08-2005)
09. Thrillseekers - By your side
10. Armin van Buuren featuring Mick Burns - Empty state
11. Dogzilla - Without you
12. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
13. Andy Moor - Halcyon (Alex M.O.R.P.H. Remix)
14. Jan Loper - I can't stop (Dynamic Sense Remix)
15. Nickelson - Woken (Solid Globe Remix)
16. P.G.2 - Txetxe for memory
17. Filo and Peri presents Fisher - Closer now (Mike Shiver Remix)
18. EnMass - Chunky monkey
19. Will Holland - Timeless (Deepwide Remix)
20. Orkidea - Beautiful (Alt + F4 Remix)
21. Absolute - X-Factor
22. C-Quence - Endorphine (Arizona Remix)
23. Gold Rush - Early days
24. Randy Katana - Play it louder
25. Bart Claessen - Playmo
26. Jose Amnesia vs. Serp - Second Day (Martin Roth Mix)
27. T.D.R. - Squelch (Sander van Doorn Remix) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tack till Try som tankade upp settet till mig...
Jag delar med mig till er kära SWETAs.
Fildelning är inte tillåtet på TA så klicka inte på den här gubben 
ftp |
|
|
| Braxen |
| ska L Ä T T inhandla Summer Dream när den släpps nästa vecka (vandit 051), har fan väntat i ett år nu ! :D |
|
|
| Try |
| måste bara tacka anuga för alla cuefiles =) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Try
måste bara tacka anuga för alla cuefiles =) |
Man Tacker! :) |
|
|
| Try |
| senaste asot ska definitivt med på kryssen! vore fett om man lyckades få dit 211 med... typ koppla upp sig med mobilen eller nått =) |
|
|
| jofawe |
| det går ju steama internetradio med 3g telefonen.. men det kostar nog rätt mycket ;) |
|
|
| St_Andrew |
| Har dom inte trådlöst på silja båtarna då? :D |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Har dom inte trådlöst på silja båtarna då? :D |
det borde de absolut skaffa! |
|
|
| zoric |
| Jag sitter och spolar fram och tillbaka från den 25:e minuten till den 110:e. Fyfan vilket jävla ASOT det var sist. :) |
|
|
|
|