return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
ASOT-tråden (pg. 6)
View this Thread in Original format
sipowitz
Någon annan här som också är grym på att säga

THIS IS A STATE OF TRAAAAAANCE,

with your host A A A rmin V a NNNnn Buuuuuuren


Får rysningar varje gång man hör den samplingen :-)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by sipowitz
Någon annan här som också är grym på att säga

THIS IS A STATE OF TRAAAAAANCE,

with your host A A A rmin V a NNNnn Buuuuuuren


Får rysningar varje gång man hör den samplingen :-)


gillar alla shyssta samplingar (jinglar) dom kör i ASOT. Finns ju ett par :)
SteveTranz4ever
Ja då var det dags igen... drar upp samma tråd igen... enklast så eller hur ;)

He he.. de va just Envio :D
ScuL
kom gärna in i #SWE-TA's IRC kanal

#swe-ta på irc.axenet.org

så kan vi kommentera o njuta samtidigt på irc :)
SteveTranz4ever
Vet inte om ni lyssnar men de e en rätt skum låt nu runt 21:30... Den körde Tiesto när han var här på Fokused Scandinavian Tour 2003
SteveTranz4ever
Fan glömde av... ska bara hitta nån länk som inte hackar som fan...

Tydligen körde AVB alldeles nyss "Envio - Salt Lake" som tydligen är jävligt bra :)
beaversweede
vilken server är det som gäller för ASOT,,jag har letat o letat utan att varken hitta nån server att komma in på eller nån som funkar :(
vore tacksam för hjälp

/bävern
reveal
Dyker alltid upp en tråd i "music forum" när det är dags för ASOT, där kan man se vilken server som är aktuell :)

Dagens tråd: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=162175
Hybrid
Jag är lite trött på dom vanliga Asot, men jag lyssnade ändå igår och tyckte faktiskt det var bra ... han körde mer progtrance kanske.
Jag ska titta på tracklisten nu och försöka hitta en kopia på internetet :happy2:
x-dream
Kollade tracklisten såg ju nice ut...Med en ny Marco V tune...

Slänger upp senaste Asot från igår till steves ftp...

Min upload feb....

SteveTranz4ever
Nån mer än jag och jofawe som lyssnade på ASOT ikväll ? Det spelades riktigt mycke bra tycker jag.. Sista var riktigt grym !

Under dagens show spelades bla Envios kommande "Love Poison" som var riktigt skön med gitarr slingor.
Hörde även Armin nämna Özgur Can så nån av hans låtar spelades antar jag...


jofawe rippade så jag tror vi vet vart vi kan hitta den
:gsmile:
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nån mer än jag och jofawe som lyssnade på ASOT ikväll ? Det spelades riktigt mycke bra tycker jag.. Sista var riktigt grym !

Under dagens show spelades bla Envios kommande "Love Poison" som var riktigt skön med gitarr slingor.
Hörde även Armin nämna Özgur Can så nån av hans låtar spelades antar jag...


jofawe rippade så jag tror vi vet vart vi kan hitta den
:gsmile:



Jo Envios var massiv!

andra bra:

MATT DAREY - NOCTURNAL DELIGHT (sandler mix)
OLIVER PRIME - RADIANCE
Timeok- Seven Floating Ways (Octagen remix)


och ja, jag rippade ..
dock kommer settet att ligga i en bättre rip på www.ets-global.org och www.uktaforum.tk inom helgen :)

min rip blev lite kass. .. tyvärr
Men OM nån vill ha, just say hi :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
Privacy Statement