return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
ASOT-tråden (pg. 20)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by K-PAXian
Om inte Armin klättrar på årets top 100 är folk störda.
Vilken karl och kunna krossa sönder en med musik!!
Wow!

Tyvärr så är ju det du talar om en poppis tävling så det lär väl bli Tiësto i år igen...

Har uppdaterat min "ASOT 200" post på sidan 17 med den kompletta tracklisten.
zoric
Fantastiskt! Megamixen var riktigt härlig med alla dessa requests. Riktigt bra set av Gabriel & Dresden, Annars var avslutningen med Rank-1's Top Gear en besvikelse, Tyvärr.

I stort sett, Fantastiskt!
K-PAXian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tyvärr så är ju det du talar om en poppis tävling så det lär väl bli Tiësto i år igen...

Har uppdaterat min "ASOT 200" post på sidan 17 med den kompletta tracklisten.

Nåja. Då är folk störda redan då. *s* ;)

Jag behöver megamixen!!! Måste ha den!! Ge mig!!
K-PAXian
quote:
Originally posted by zoric
Fantastiskt! Megamixen var riktigt härlig med alla dessa requests. Riktigt bra set av Gabriel & Dresden, Annars var avslutningen med Rank-1's Top Gear en besvikelse, Tyvärr.

I stort sett, Fantastiskt!

Det hade kunnat få vara med classics från 2000-2003...
zoric
quote:
Nåja. Då är folk störda redan då. *s* ;)

Jag behöver megamixen!!! Måste ha den!! Ge mig!!

Jag rippade hela Trance Thursday idag med start klockan 18:00 och Markus Schulz och sedan fram till 00:00 med Armin.
K-PAXian
quote:
Jag rippade hela Trance Thursday idag med start klockan 18:00 och Markus Schulz och sedan fram till 00:00 med Armin.

Jäklar! :D
Kommer du klippa upp det sen då eller? :)
zoric
quote:
Det hade kunnat få vara med classics från 2000-2003...

Yeah, Det kan jag faktiskt hålla med om. Jag skulle vilja ha hört lite andra låtar som inte spelades också. Men vafan, Det var bra!
zoric
quote:
Jäklar! :D
Kommer du klippa upp det sen då eller? :)

Njao.. Men inte nu. Just nu funderar jag mest på att gå och lägga in det i MP3-spelaren och somna till Megamixen för det är skolavslutning imorgon.
K-PAXian
quote:
Njao.. Men inte nu. Just nu funderar jag mest på att gå och lägga in det i MP3-spelaren och somna till Megamixen för det är skolavslutning imorgon.

Kan man tigga Megamixen av dig sen? :D
Gratulerar till avslutningen btw. :cool:
zoric
quote:
Kan man tigga Megamixen av dig sen? :D
Gratulerar till avslutningen btw. :cool:

Tackar. Klart du kan få den, Självklart. Jag laddar väl upp den någonstans imorgon så kan du ladda hem den och lyssna på den när du vill :)

Tack! :) :D

Nu ska jag i alla fall sova. God Natt. Kommer imorgon igen.

zoric
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer får tag i hela rippen förmodligen ikväll i 192kbps från en och samma källa jag alltid får tag i mina rippar.
Postar senare igen så kan jag fixa med specialkonto å grejjer... börjar få fart på min ftp igen.

Hehe. Ok. Jag rippade A State of Trance 200 med hjälp av en kille som relayade helta Trance Thursday. Så det var rätt schysst, Han brukar göra det varje vecka - Så det är inga problem. Skulle det vara så att man inte har rippen, Så blir det väl att bara vänta på att de releasar Streamrippen - Det brukar vara TT eller en grupp som jag känner som kallar sig NGM. Jag gillade verkligen den här episoden, Megamixen var verkligen enormt bra, Men som sagt så saknades några självklara klassiska låtar. Introt är fint också.
K-PAXian
Laddade just hem ASOT 200 från *************. Gick i 1150kb/s. Min fredag är räddad. :toothless

Edit: Wtf... Det blev censurerat! :p För förkorta det då. Laddade hem det från Tran..Traff... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
Privacy Statement