|
ASOT-tråden (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| n0bben |
jag har ingen aning om det klassas som warez eller inte men man behöver väl inte chansa
det hör iaf inte hemma på diskussionsforum |
|
|
| jofawe |
ni glömmer väl inte att det är asot nu ikväll (torsdag)
avsnitt 183 :)
bra hint om vad Armin kommer att spela på lördag :nervous: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
bra hint om vad Armin kommer att spela på lördag :nervous: |
om du hade vait i chatten hade du vetat att han tog emot låttips där om vilka låtar han skulle spela ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
om du hade vait i chatten hade du vetat att han tog emot låttips där om vilka låtar han skulle spela ;) |
Men förlååååt då!
inte visste jag att man var tvungen att vara så hardcore :P |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
Men förlååååt då!
inte visste jag att man var tvungen att vara så hardcore :P |
:haha: läst det igen... det var inte menat att tas så ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 183 10-02-2005
01. Andy Moor - Halcyon
02. Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix)
03. Soul Tan featuring Stephanie Vezina - Shivers (Mannel Mix)
04. Dimas presents D-Formation - Signs & Portents
05. Iio - Runaway (Ford Mix)
06. Mike Foyle presents Statica - Space Guitar
07. Sin Plomo - African Stomper
08. Firewall - Sincere (Smith & Pledger 2005 Remix)
09. Vesiga vs Jomar - Nightoperator (Club Mix) (Tune Of The Week)
10. Oliver Prime - Mind Games (Danjo & Styles Remix)
11. Fred Baker vs Nyram - Confirmation
12. Above & Beyond presents Tranquility Base - Getting Away
13. Sophie Sugar - Call Of Tomorrow (John O'Callaghan Remix)
14. ID
15. Armin van Buuren - Birth Of An Angel
16. M.I.K.E. - Massive Motion
17. Sander van Doorn - Bling Bling (SVD Remix)
18. Marcos - Tauro |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
...
14. Eye Wall - Bad Deal
...
18. Marcos - Tribal Affair |
|
|
|
| jeremy1984 |
| ASOT ska tydligen fortsätta på ETN nu ett par veckor iaf :) |
|
|
| Dj_Irish |
| Avsnitt nummer 184 ska sändas på Di Radio nu på torsdag. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Avsnitt nummer 184 ska sändas på Di Radio nu på torsdag. |
yes yes..Glöm inte slå på DI eller ETN om en timma :) |
|
|
| Jeremy H |
:stongue: :stongue: :stongue:
Haha! Musiken sänktes nyss.. och så kom rösten "And now the news..." .. sen efter 2 sekunder "psyched!", o så fortsatte musiken i vanlig ordning :p Så skönt med reklam-fritt ASOT nu :)
EDIT: Galet bra ASOT idag förresten IMO! |
|
|
| CJ InterCity |
jaaaa helt underbart!!!!!
Steur's nya var sjukt otrolig!!!1:wtf: |
|
|
|
|