|
ASOT-tråden (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Edit: Wtf... Det blev censurerat! :p För förkorta det då. Laddade hem det från Tran..Traff... ;) |
Samma här :)
Förövrigt en förbannat bra torrent-tracker!!! |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by Laszlo
dela med er ffS! |
Kan göra det ikväll på typ MSN eller ICQ. ;) |
|
|
| Laszlo |
NU!!!! :p
ICQ: 158208918
msn: laszlo[at]djlaszlo.com
åker hem till värnamo om en stund - vill gärna ha något nytt att lyssna på i bilen...puss på er |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by Laszlo
NU!!!! :p
ICQ: 158208918
msn: laszlo[at]djlaszlo.com
åker hem till värnamo om en stund - vill gärna ha något nytt att lyssna på i bilen...puss på er |
Är fast på jobbet så jag kan inte nu, tyvärr. :rolleyes: |
|
|
| zoric |
I och med att alla snart har A State of Trance 200 så hade jag tänkt att rippa Armin van Buuren's nästa livespelning på Club Spirit i New York. Ni kan väl inte ha missat att han spelar där inatt. Det börjar klockan 06:00 och slutar förmodligen runt 12:00.
DI är platsen. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
I och med att alla snart har A State of Trance 200 så hade jag tänkt att rippa Armin van Buuren's nästa livespelning på Club Spirit i New York. Ni kan väl inte ha missat att han spelar där inatt. Det börjar klockan 06:00 och slutar förmodligen runt 12:00.
DI är platsen. |
DI is teh :D
I skrivande stund 200 kb kvar av överföringen av ASOT 200 megamixen .. :D Tack till Cloudburst för detta...är det någon som vill ha den så hojta till så skickar jag den vidare... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
DI is teh :D
I skrivande stund 200 kb kvar av överföringen av ASOT 200 megamixen .. :D Tack till Cloudburst för detta...är det någon som vill ha den så hojta till så skickar jag den vidare... |
JAG JAG JAG JAG JAG JAG!!! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
DI is teh :D
I skrivande stund 200 kb kvar av överföringen av ASOT 200 megamixen .. :D Tack till Cloudburst för detta...är det någon som vill ha den så hojta till så skickar jag den vidare... |
*host* heter mr_fisken fast han har samma avatar som jag har på msn;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
*host* heter mr_fisken fast han har samma avatar som jag har på msn;) |
haha - oj då.. :) nu vet jag :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
JAG JAG JAG JAG JAG JAG!!! |
hoppa in på ICQ eller adda mig på MSN så ska du få den .. :) |
|
|
|
|