|
ASOT-tråden (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Aendy
Den här blir uppfångad på något vis så man kan njuta av den fler gånger va? |
d vorre väldigt konstigt om ingen rippade showen
ets brukar alltid lägga ut ASOT någon dag efter
så det är nog ingen fara :)
--
stefan hann före :P |
|
|
| ice_key |
Armin_Van_Buuren_-_A_State_Of_Trance_Top_20_(ASOT181)-READ_NFO-30-12-2004-xxxxxxxx
OJ OJ OJ OJ :D :D kommer snurra hela nyår :D
/me gone
EDIT:
Bläsh... kommer ny rip, denna var ed up i slutet :/ |
|
|
| Vizay |
bortsett från sahara så va top 5 riktigt tråkig i år.
sen kan man ju undra vart yin, timelord å diverse andra låtar tog vägen :p
synn att inte armin valde själv, hade nog blivit lite roligare lista då :) |
|
|
| St_Andrew |
| BT länk anyone? =) |
|
|
| ShyTrance |
håller med top 20 va mycket tråkig
bara två låtar som va grymma: find och yimanya resten dög lr va dåliga :P |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by ice_key
Armin_Van_Buuren_-_A_State_Of_Trance_Top_20_(ASOT181)-READ_NFO-30-12-2004-xxxxxxxx
OJ OJ OJ OJ :D :D kommer snurra hela nyår :D
/me gone
EDIT:
Bläsh... kommer ny rip, denna var ed up i slutet :/ |
VA-ASOT_Top_20_(ASOT181)-CABLE-12-30-2004-HSALIVE
100 x Bättre ;) ETN / ETS släpper sin idag, vilket istortsätt är samma |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by n0bben
sluta snacka warez tack |
oookey :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by n0bben
sluta snacka warez tack |
Helt rätt, det är som alla vet emot TAs regler |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Helt rätt, det är som alla vet emot TAs regler |
man får väl göra det i TAs lokala delar? |
|
|
| Vizay |
| dessutom trodde jag faktiskt inte att liveset klassades som warez. Ta det inte fel bara, jag ifrågasätter inte utan undrar snarare :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
dessutom trodde jag faktiskt inte att liveset klassades som warez. Ta det inte fel bara, jag ifrågasätter inte utan undrar snarare :) |
hehe borde inte klassas som det, med tanke på att mainsidan tom har dom nerladdningsbara :) |
|
|
|
|