|
ASOT-tråden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
faan, somnade ifrån kvällens ASOT.. :whip:
La mig i soffan för att småtitta på hockyfinalen vid 18.40, vaknade 22.50 :mad: |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
faan, somnade ifrån kvällens ASOT.. :whip:
La mig i soffan för att småtitta på hockyfinalen vid 18.40, vaknade 22.50 :mad: |
va matchen så dålig haha |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tackar... glömde bort att det var men jag lyssnar nu :)
Föresten så har jag lyssnat en del på låten som spelas just nu fast i en mer chill version...
mindshooter... du vet sista låten i chill skivan vi körde i min bil, den fixa du reda i december... |
|
|
| robstar |
Nån som rippar de här? :)
Ja missade första delen. :/ |
|
|
| reveal |
| ASOT 98 om en timme... |
|
|
| ShyTrance |
| ASOT 99 just nu :D |
|
|
| reveal |
| jag är rädd att ASOT 100 blir det sista :( |
|
|
| Glorie |
asot 1 sänds ikväll vid midnatt :)
coolt, inte missa... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
asot 1 sänds ikväll vid midnatt :)
coolt, inte missa... |
hoppas att nån rippar.... |
|
|
| Mystoz |
phat show
:D
irc.webchat.org #armind
om du vill spamma lite
;) |
|
|
|
|