return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
ASOT-tråden
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
ASOT med Armin Van Buuren ikväll mellan 20 - 22

Lyssna via ID&Ts radio
http://62.250.12.54:8000/listen.pls

Eller Basicbeats radio
http://www.basicbeats.net/hq.pls

Servrarna brukar bli fulla rätt fort så jag kommer även köra med min
http://tranz.mine.nu:8000/listen.pls

Inte att missa...

(jag kanske rippar detta)

.../ Steve
dbl
danke steve... lyssnar genom din nu :)
OracaZ
tycker tracklisten kunde blivit lite bättre...men men :)

Armin_Van_Buuren_-_A_State_Of_Trance_Top_20_(IDT_Radio)-Cable_12-26-2002-MiM

den e redan rippad så du slipper :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by OracaZ
tycker tracklisten kunde blivit lite bättre...men men :)

Armin_Van_Buuren_-_A_State_Of_Trance_Top_20_(IDT_Radio)-Cable_12-26-2002-MiM

den e redan rippad så du slipper :D
Denna gången så körde han bästa från 2002... soft tycker jag :)
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Denna gången så körde han bästa från 2002... soft tycker jag :)


Tja steve, såg precis att du bytt tröja på din "avatar"-bild (vid dina posts). Är denna bilden också tagen på cruisen?

/Martin
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
Tja steve, såg precis att du bytt tröja på din "avatar"-bild (vid dina posts). Är denna bilden också tagen på cruisen?

/Martin
Ja visst... den gröna med vita prickar... fick den i julklapp visst är den fin... tyvärr var det där på morgonen vilket förklarar håret :)
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja visst... den gröna med vita prickar... fick den i julklapp visst är den fin... tyvärr var det där på morgonen vilket förklarar håret :)


Nu ljuger du allt... eller öppnar du julklappar innan julafton?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Aendy
Nu ljuger du allt... eller öppnar du julklappar innan julafton?
Ahh nej de e dagens sanning broder... kortet togs på julaftons morgon... fan har aldrig du haft en dålig hår dag ? ;)
robstar
quote:
Originally posted by sipowitz
Tja steve, såg precis att du bytt tröja på din "avatar"-bild (vid dina posts). Är denna bilden också tagen på cruisen?

/Martin


HaHaHaHa!!! :D

:stongue:
Glorie
Ikväll ere 89:an :)

nästa vecka:

Episode 90 is ASOT XXL with M.I.K.E. aka Push

SteveTranz4ever
ASOT 91

http://205.188.234.135:8020

eller min

http://tranz.mine.nu:8000
ScuL
eller 107.9 FM :D

>jenny.. värför är du inte så ofta på msn ? upptagen med tentor? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
Privacy Statement