|
ASOT-tråden
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| danke steve... lyssnar genom din nu :) |
|
|
| OracaZ |
tycker tracklisten kunde blivit lite bättre...men men :)
Armin_Van_Buuren_-_A_State_Of_Trance_Top_20_(IDT_Radio)-Cable_12-26-2002-MiM
den e redan rippad så du slipper :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by OracaZ
tycker tracklisten kunde blivit lite bättre...men men :)
Armin_Van_Buuren_-_A_State_Of_Trance_Top_20_(IDT_Radio)-Cable_12-26-2002-MiM
den e redan rippad så du slipper :D | Denna gången så körde han bästa från 2002... soft tycker jag :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Denna gången så körde han bästa från 2002... soft tycker jag :) |
Tja steve, såg precis att du bytt tröja på din "avatar"-bild (vid dina posts). Är denna bilden också tagen på cruisen?
/Martin |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Tja steve, såg precis att du bytt tröja på din "avatar"-bild (vid dina posts). Är denna bilden också tagen på cruisen?
/Martin | Ja visst... den gröna med vita prickar... fick den i julklapp visst är den fin... tyvärr var det där på morgonen vilket förklarar håret :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja visst... den gröna med vita prickar... fick den i julklapp visst är den fin... tyvärr var det där på morgonen vilket förklarar håret :) |
Nu ljuger du allt... eller öppnar du julklappar innan julafton? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nu ljuger du allt... eller öppnar du julklappar innan julafton? | Ahh nej de e dagens sanning broder... kortet togs på julaftons morgon... fan har aldrig du haft en dålig hår dag ? ;) |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Tja steve, såg precis att du bytt tröja på din "avatar"-bild (vid dina posts). Är denna bilden också tagen på cruisen?
/Martin |
HaHaHaHa!!! :D
:stongue: |
|
|
| Glorie |
Ikväll ere 89:an :)
nästa vecka:
Episode 90 is ASOT XXL with M.I.K.E. aka Push |
|
|
| ScuL |
eller 107.9 FM :D
>jenny.. värför är du inte så ofta på msn ? upptagen med tentor? :) |
|
|
|
|