|
ASOT-tråden (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| beaversweede |
ja tog friheten och lyssnade också :D .
jag tycker första timmen var mycket bättre men det var ju inga fel på andra timmen heller.
Avskyr bara alla dom rackarns reklampauser som dom har utökat :whip: man blir ju tokig för mer eller mindre.. |
|
|
| dbl |
| naaajjeeee... missade.. får la ta o lada ner det sen |
|
|
| beaversweede |
någon som lyssnar??
är ju trots allt 4 timmar långt ikväll (ASOT XXL) :D |
|
|
| lonne |
Lyssnar sjävklart på L-Vee`s set, som börjar bra. Armin skiter jag i,
samma ointressanta låtval som vanligt! |
|
|
| SteveTranz4ever |
alltså jag missar alltid detta men nu ska de lyssnas... tyvärr håller jag på med massa redigering samtidigt så de e svårt att hänga med i båda :p
Nån som har en länk att bjussa på som inte hackar i hundranittio |
|
|
| Hybrid |
nu är det dags igen :)
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&forumid=6&threadid=175692 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tack för länken...
Missade första låten... har känt igen dom andra dock, alla hittills som jag hört verkar va i nyremixer :) |
|
|
| dbl |
det står ju bara att det e "rebroadcasting".. så måste ju vara en gammal show dem kör |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
det står ju bara att det e "rebroadcasting".. så måste ju vara en gammal show dem kör |
Se på fan... okej såg de som att dom skulle sända ASOT 154 ett par dagar innan :p |
|
|
|
|