|
ASOT-tråden (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
är det en trend att producenter går ut och säger att de ska sluta med trance och sen återvänder? :P |
Verkar så... om du tänker på Envio (Ashkan) så sa han redan för nåt år sen att han vill börja prodda trance igen... :) |
|
|
| zoric |
| Psst :haha: :haha: :haha: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Verkar så... om du tänker på Envio (Ashkan) så sa han redan för nåt år sen att han vill börja prodda trance igen... :) |
ja det var nog ett alltför drastiskt beslut att gå ut med pompa och ståt och säga att man lägger trancen på hyllan. antar att det kittlades i fingrarna på samma sätt som för Airbase.
Inom housen finns det ju ingen kanal som ASOT där alla kan dyrka en varje torsdag :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ja det var nog ett alltför drastiskt beslut att gå ut med pompa och ståt och säga att man lägger trancen på hyllan. antar att det kittlades i fingrarna på samma sätt som för Airbase.
Inom housen finns det ju ingen kanal som ASOT där alla kan dyrka en varje torsdag :toothless |
Håller med dig !
Märkte på han att han var sugen på trance igen och den uppmärksamheten han fick genom asot osv.
House är nog kul men inte lika lätt att bli stor på... |
|
|
| zoric |
| Envio's nya låt är ju faktiskt riktigt skön :) |
|
|
| trancedanne |
| Nya Envio låten är helt fantastiskt, killen är gjord för att göra trance, kanske han upptäckte efter en misslyckad house karriär :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nästan glömt bort att lägga upp veckans playlist...
A State Of Trance
Playlist episode 247
May 5th 2006
1. Ohmna - People Get Lost (Cyber records)
2. Under Sun feat. Mark Otten - Capoeira (Hawk remix) :gsmile:Vilken jävla sommarlåt !:gsmile:
3. Deep Skies - Little Bird (Mike Koglin Deep Dub) (Maelstrom)
4. Gabriel & Dresden feat. Scarlett Etienne - Eleven (12" mix) (Organised nature)
5. Mytchel & Vorne - Coincidence (Main mix) (Mazeman)
6. M.I.K.E. Presents Totally Ahead - 3gether
7. Puma White - Copenhagen
8. Mike Shiver & Marc Damon - Water Ripples (Mike Shiver's Catching Sun remix) (Captured Music)
9. Alex M.O.R.P.H. vs. Talla - Full Prelude (Re:locate vs Solid Globe remix)(Fundamental) :gsmile:
10. Assure - Enemy Terriotory (Captivating Sounds):gsmile:
11. Nitrous Oxide - North Pole (Anjunabeats):gsmile:
12. O Callaghan & Kearney - Restricted Moon (Airbase remix) (Recover):gsmile:
13. Syndica - Blush (Orkan remix) (Nu Religion):gsmile:
14. FUTURE FAVORITE: Envio - For You (ASOT):gsmile:
15. Ekon - Existence (ITWT/Blackhole):gsmile:
16. Mark Norman - Brasilia (Magik Muzik/Blackhole):gsmile:
17. Sander van Doorn - Punk'd (Sean Tyas remix) (Spinnin):gsmile:
18. Thomas Bronzwaer presents Avalon - Circa (Deep dub) (Spinnin):gsmile:
19. TUNE OF THE WEEK: Giuseppe Ottaviani & Marc van Linden - Until Monday (Vandit):gsmile:
20. Emjay - So Clear (Stimulate) (Dogzilla's Depth Charge remix) (high Contrast):gsmile:
Riktigt bra avsnitt !!! |
|
|
| trancedanne |
Riktigt bra grejer i senaste avsnittet! :)
Favorit är "Deep Skies - Little Bird (Mike Koglin Deep Dub)" |
|
|
| zoric |
Om tre veckor sänds ASOT Live med en massa gäster och många gamla och riktigt bra låtar som man kan rösta på för att få med.
Jag minns dock bara att Rank-1 är en av gästerna.
Det kan bli rätt intressant. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by zoric
Om tre veckor sänds ASOT Live med en massa gäster och många gamla och riktigt bra låtar som man kan rösta på för att få med.
Jag minns dock bara att Rank-1 är en av gästerna.
Det kan bli rätt intressant. |
Det kommer bli två jobbiga dagar :(
Först Ministry of Sound, den 24, sen åka ner dit och festa loss, får sova på planet...
Lite små coolt att 250 avsnittet dessutom är den 25(0) ;) |
|
|
| zoric |
yay, cool.
kommer förmodligen bli samma för mig, så jag hoppas jag hinner om man ska ner till malmö isf.. |
|
|
| [SWE]Helios |
Ååh, fler som ska på både MoS och ASOT 250 :D
Jag tar förmodligen tåget till köpenhamn och flyg till amsterdam. Alternativa resmetoder? |
|
|
|
|