|
ASOT-tråden (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by zoric
Sorry. Men det här sög.. |
ok själv tyckte jag det lät riktigt bra för att vara en enda låt :)
har svårt att tänka mig att så många fler skulle kunna sätta ihop en enda låt på en timma och få det att låta sä här bra. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ok själv tyckte jag det lät riktigt bra för att vara en enda låt :)
har svårt att tänka mig att så många fler skulle kunna sätta ihop en enda låt på en timma och få det att låta sä här bra. |
Nä det måste ju va sjukt svårt ! Längsta jag hört (och har på CD-album) innan är "Goldie - Timeless" på 21 minuter... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nä det måste ju va sjukt svårt ! Längsta jag hört (och har på CD-album) innan är "Goldie - Timeless" på 21 minuter... |
jag har jean michel jarre på en 45 minuter lång låt.
den finns på maxisingeln av tubular bells. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nä det måste ju va sjukt svårt ! Längsta jag hört (och har på CD-album) innan är "Goldie - Timeless" på 21 minuter... |
Och just den "låten" är ju 3 låtar ihopmixade. :D |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag har jean michel jarre på en 45 minuter lång låt.
den finns på maxisingeln av tubular bells. |
hade för mig att det var Mike Oldfield som gjorde Tubular Bells :E |
|
|
| trancedanne |
| den var varken bra eller dålig, bra tidsfördriv =O |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by RebeL9
hade för mig att det var Mike Oldfield som gjorde Tubular Bells :E |
DET har du fullständigt rätt i!
Jag var lite osäker nämnligen, cd´n ligger hos mina föräldrar i Alvesta så jag kunde inte kolla :P |
|
|
| K-PAXian |
| Spelade World of Warcraft till Modular-1. Det var mycket mycket trevligt!! :) :D |
|
|
| CJ InterCity |
| lite offtopic, men ifall någon söker ASOT 2005 så säljer jag den för 70.- inkl frakt. Mer info i "Säljes" topicen :) |
|
|
| jofawe |
Hoohoo ... det är ju ASOT 210 nu!
Ibiza Special minsann! |
|
|
| zoric |
| Dagens A State of Trance var ett av de bästa i år. Riktigt bra! |
|
|
|
|