|
ASOT-tråden (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| Inte lyssnat på många ASOT sen 200, men det var riktigt sjysst ikväll faktiskt! :) Sämst avslutning dock ;Q |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Inte lyssnat på många ASOT sen 200, men det var riktigt sjysst ikväll faktiskt! :) Sämst avslutning dock ;Q |
Håller med. Dags att han inser att den suger.. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Håller med. Dags att han inser att den suger.. |
Vilken ch00n pratar ni om? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vilken ch00n pratar ni om? |
Gabriel & Dresden feat Molly - Tracking Treasure Down
Den är inget vidare :| |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Gabriel & Dresden feat Molly - Tracking Treasure Down
Den är inget vidare :| |
Märkligt...aldrig hört låten men Gabriel & Dresden brukar ju annars kunna leverera...eller detta var iofs för 2 år sedan då allt de rörde vid blev till guld. Nu håller de inte lika hög klass... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Märkligt...aldrig hört låten men Gabriel & Dresden brukar ju annars kunna leverera...eller detta var iofs för 2 år sedan då allt de rörde vid blev till guld. Nu håller de inte lika hög klass... |
Nej, Verkligen inte. Den här låten suger verkligen hårt och vocalsen är det värsta jag har hört på länge. |
|
|
| jofawe |
| jag tycker tracking treasure down är suverän efter man har hört den några gånger! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag tycker tracking treasure down är suverän efter man har hört den några gånger! |
Nja, denna låten får nog sakta fade:a-away, känns som den behöver remixas för att bli lyssningsbar |
|
|
| anuga |
01. Ramsey - Shake that thing (Max Graham Remix)
02. Nova vs. Soldout - Maybe tomorrow
03. Tilt - New day (David West Remix)
04. PQM - Over The Edge (Andrew Bennett Remix)
05. Perry O'Neil - Switched
06. Marco V - No place for silence
07. Maor Levi - Lital (Rouzbeh Delavari Remix)
08. Mark Otten - So serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix) (Tune of The Week)
09. Carrie Skipper - Time goes by (Super 8 Bangin' Mix)
10. Ronski Speed with Stoneface and Terminal - Incognition
11. Martin Roth - Shockwaves (Technopunk Remix)
12. Odysee - Behind The Falls
13. Primer - Skywalker
14. ID
15. Ferry Corsten featuring Simon LeBon - Fire (Ron van den Beuken Remix)
16. Mark Norman - Touchdown
17. Alex M.O.R.P.H. - New Harvest (Mike Shiver Remix)
18. Gabriel & Dresden feat Molly - Tracking treasure down (Future Favorite)
19. Reflekt featuring Delline Bass - Need to feel loved (Bart Claessen Playmore Bootleg Mix) |
|
|
| St_Andrew |
| Ere nån som vet om setet han spela på GK ska bli en ASOT episod? var ju nån som sa det? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Ere nån som vet om setet han spela på GK ska bli en ASOT episod? var ju nån som sa det? |
Det spelades iallafall in, som alla Armada Nights, sen var det sagt att ett av de kommande Nights ska vara ett ASOT, antagligen det som blir "bäst", återstår att se vilket, men jag tyckte vi tjoade och hojtade till ganska bra så jag håller tummar och stor tår för 220. |
|
|
|
|