|
ASOT-tråden (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Jo det har han men who cares? Det han levererar är så sjukt bra så det spelar ingen roll |
preics! :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Jo det har han men who cares? Det han levererar är så sjukt bra så det spelar ingen roll |
Lär ju vara enklare, men säkert mycket jobb ändå att få ihop det så jävla bra.. njuter av det minst 5ggr/dag:D |
|
|
| zoric |
| Spelningen på Club Spirit blev försenad och man fick köra över 2h 20 minuter över schemat idag. Det var ganska bra måste jag säga, Som vanligt är det härligt att höra Love Theme Dusk some ett intro, Men jag gillar den inte särskillt mycket nuförtiden.. |
|
|
| jofawe |
Anuga!
jag får inte din Cue att funka.. ffs
[edit]
Hittade detta programmet: Mp3CUE
Funkar skitbra :) |
|
|
| Kongo_kim |
efter att nyss lyssnat på hans mix mellan mindcircus och seven cities så skulle det bl en riktigt fet bootleg.
ingen som har lust att skapa den |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Anuga!
jag får inte din Cue att funka.. ffs
[edit]
Hittade detta programmet: Mp3CUE
Funkar skitbra :) |
varför har ingen informerat mig om detta programmet innan? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
varför har ingen informerat mig om detta programmet innan? |
. google . |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
varför har ingen informerat mig om detta programmet innan? |
Jag har för mig att det finns en winamp plugin-tråd här på SweTA nånstans där det nämns :) |
|
|
| St_Andrew |
| stack steve och anuga, fett bra set :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag har för mig att det finns en winamp plugin-tråd här på SweTA nånstans där det nämns :) |
äh...kom inte här och lek viktig...:clown: |
|
|
| fe_maLe |
| hm nu ska ja hoppa in me en kvalificerad dum fråga igen:p kan man ladda ner setet me Armin nånstans??..vet ni pratat om de i 3 sidor nu men iaf... nyfis på de juh, nån som har de nånstans där det e nallbart:p:clown: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
hm nu ska ja hoppa in me en kvalificerad dum fråga igen:p kan man ladda ner setet me Armin nånstans??..vet ni pratat om de i 3 sidor nu men iaf... nyfis på de juh, nån som har de nånstans där det e nallbart:p:clown: |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vi gör så här
Hoppa in på denna adress & släng upp det hela sen kan övriga SWETAs och inga andra leachers också ta den där.
ftp://asot:[email protected]:7171 |
;) |
|
|
|
|