|
ASOT-tråden (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| Fan vad kul. Saftigt med megamix :eyes: |
|
|
| Braxen |
| Sweeeet :eyespop: :eyespop: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Glöm inte att ikväll är det
A STATE OF TRANCE EPISODE 200
20:00 - 22:00 - Armin Van Buuren 2 Hour Megamix of the most-listener-requested tunes
22:00 - 23:00 - Gabriel & Dresden
23:00 - 00:00 - Armin Van Buuren recorded live at Museumsquare, Amsterdam[/b]
Lyssna på ASOT 200 genom trancekanalen (den högst upp) på DI.FM
Tracklist kommer ni kunna att följa i en dedikerat tråd på sidan Tracklist Requests / Postings
|
Soft.. hörde att du skulle dela ut allt på din ääääffffttäääppäää? :)
Ska nämnligen hem till morsan i Alvesta å har därmed inte tillgång till ASOT 200.
När ASOT 100 var för 2 år sen så var det FETEFETT .. Live from Bloomingdahl am zee (hette det va?) med massa liveacter. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men saaaaaaaaatan vilken megamix än så länge !!!!!!!!!11111oneoneoneone
Updaterar tracklisten lite då och då i mina förra post !!!
Kolla listan so far !!! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men saaaaaaaaatan vilken megamix än så länge !!!!!!!!!11111oneoneoneone
Updaterar tracklisten lite då och då i mina förra post !!!
Kolla listan so far !!! |
Kan inte annat än att hålla med :)
Helt sjuuuuukt!!!!!
Fan vad glad jag är att jag kom hem från jobbet såpass tidigt! |
|
|
| mr_fisken |
| glider in på ett bananskal och seven cities pumpas.. smmmask |
|
|
| Laszlo |
| Är egentligen inget überfan av ASOT (eller trallpopträääns för den delen heller) men hittills har det banne mig varit mind-blowing! |
|
|
| Christian Ö. |
| haha armin regerar! Fy fan vad grymt det har varit än så länge!:D |
|
|
| Laszlo |
| vilka grymma ch0000000000000ns han lirar...:crazy: :eyespop: |
|
|
| mr_fisken |
| aahh helt sjukt asså.. vilka låtar, så underbart o höra dom i ett rasande tempo.. smask |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
aahh helt sjukt asså.. vilka låtar, så underbart o höra dom i ett rasande tempo.. smask |
säger detsamma...hade man fått höra detta på en kryssning eller en annan större fest hade folk fan avlidit av lycka... |
|
|
| Laszlo |
| är det bara jag som har problem med att posta...? tycker TA flyter som sirap genom sugrör just nu :| |
|
|
|
|