|
ASOT-tråden (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| jag ville åka dit men ingen av mina kompissar hunnit :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag ville åka dit men ingen av mina kompissar hunnit :rolleyes: |
Jag hade dragit själv till nåt som de här även om polarna bangade ur :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag hade dragit själv till nåt som de här även om polarna bangade ur :) |
heh. förmodligen är det trångt som fan där, och jag ska jobba imorron. alltså det e inte så hemskt daligt att jag inte åker. men det vore kult om jag var där.. |
|
|
| mjz |
| jävligt skönt att lyssna på i vilket fall som helst... John O'Bir vet vad han sysslar med... :) |
|
|
| reveal |
| hur var ASOT 100? jag hade inte möjlighet att lyssna |
|
|
| Vizay |
jag såg tracklisten från ASOT 100...tredje låten armin lirade va med envio, ännu en svensk som e på uppgång...
känner killen lite men jag tror endre känner honom mer än jag :)
grymt sköna grejer gör han iaf, håll utkik efter mer material från honom :D |
|
|
| ScuL |
jag lyssnade när jag körde min bil till biltvätt. låtade helt okej :D
var ett grymmt atmosphere där.. Armin sa att det var en underbart (vad heter det) solens nedgång :) |
|
|
| mjz |
solnedgång? :conf:
var det bästa asot jag lyssnat på iaf... vet inte hur många gånger jag lyssnat igenom jon o'birs set så här efteråt... :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
GOTT FOLK !!!
Nu kan vi alla tacka x-dream... han har nämligen laddat upp ASOT 100 hundra på min FTP :gsmile:
\ftp TA-Sweden\Upload\By x-dream |
|
|
| mindshooter |
| fett jävla sett :) tankar jon o birs nu |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hittade lite bilder från ASOT 100 via T.NU
http://www.etranceselections.org/pix/ASOT100
Jag lägger även upp dom på min FTP i en zippad fil under
ftp TA-Sweden\Pictures\ASOT 100
Ser jävligt soft ut
Fan synd man inte har lite mer tid då skulle man samtidigt med en resa till Holland dra till deras kust å njuta av deras stränder :gsmile: |
|
|
| mjz |
| ser ju rätt skönt ut, användarnamn/lösenord? :) |
|
|
|
|