return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
ASOT-tråden (pg. 3)
View this Thread in Original format
ScuL
jag ville åka dit men ingen av mina kompissar hunnit :rolleyes:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
jag ville åka dit men ingen av mina kompissar hunnit :rolleyes:


Jag hade dragit själv till nåt som de här även om polarna bangade ur :)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag hade dragit själv till nåt som de här även om polarna bangade ur :)


heh. förmodligen är det trångt som fan där, och jag ska jobba imorron. alltså det e inte så hemskt daligt att jag inte åker. men det vore kult om jag var där..
mjz
jävligt skönt att lyssna på i vilket fall som helst... John O'Bir vet vad han sysslar med... :)
reveal
hur var ASOT 100? jag hade inte möjlighet att lyssna
Vizay
jag såg tracklisten från ASOT 100...tredje låten armin lirade va med envio, ännu en svensk som e på uppgång...

känner killen lite men jag tror endre känner honom mer än jag :)

grymt sköna grejer gör han iaf, håll utkik efter mer material från honom :D
ScuL
jag lyssnade när jag körde min bil till biltvätt. låtade helt okej :D
var ett grymmt atmosphere där.. Armin sa att det var en underbart (vad heter det) solens nedgång :)
mjz
solnedgång? :conf:

var det bästa asot jag lyssnat på iaf... vet inte hur många gånger jag lyssnat igenom jon o'birs set så här efteråt... :)
SteveTranz4ever
GOTT FOLK !!!

Nu kan vi alla tacka x-dream... han har nämligen laddat upp ASOT 100 hundra på min FTP :gsmile:


\ftp TA-Sweden\Upload\By x-dream
mindshooter
fett jävla sett :) tankar jon o birs nu

SteveTranz4ever
Hittade lite bilder från ASOT 100 via T.NU

http://www.etranceselections.org/pix/ASOT100

Jag lägger även upp dom på min FTP i en zippad fil under
ftp TA-Sweden\Pictures\ASOT 100

Ser jävligt soft ut








Fan synd man inte har lite mer tid då skulle man samtidigt med en resa till Holland dra till deras kust å njuta av deras stränder :gsmile:
mjz
ser ju rätt skönt ut, användarnamn/lösenord? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
Privacy Statement