return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 
ASOT-tråden (pg. 32)
View this Thread in Original format
Laszlo
usch vilken gaylåt detta var...ostigaste jag hört på lääääääänge
Laszlo
Killa......feeeeeeeeeeeeeeet
zoric
Hehe, det var mycket skit ikväll.
hustler
quote:
Originally posted by zoric
Hehe, det var mycket skit ikväll.


Ett skämt.

hustler
quote:
Originally posted by zoric
Ärligt talat så gillar jag bara Killa, resten är rätt dåligt, sorry..


I 2nd that. Snuskigt bra låt IMO!! :crazy: :crazy: :crazy:

Resten är inte mycket att hänga i granen, årstiden till ära och allt.
zoric
quote:
Originally posted by hustler
I 2nd that. Snuskigt bra låt IMO!! :crazy: :crazy: :crazy:

Resten är inte mycket att hänga i granen, årstiden till ära och allt.


Totally. Extremt mycket skit och ingen bra TL. Skitval :D
Laszlo
det var ren dynga...bajs på lite finare svenska...

var FAN var Max Graham & Jessica Jacobs - Gone???!!11one :whip:
SteveTranz4ever
Allt är ju baserat på vad som har röstats på som det står på bilden där...

Jag vill att ni listar er top20 för årets ASOT ;)
hustler
Tomteröstning, skiten borde ogillas. Precis så ruttet är det. Ska inte säga för mycket, då jag sket i att rösta själv. Man måste tydligen ta tag i saker själv för att det ska bli ordentligt gjort :stongue:

Tror i ärlighetens namn att Armin själv satt och suckade när han fick sätta ihop dyngan i Ableton :haha: :haha:
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Allt är ju baserat på vad som har röstats på som det står på bilden där...

Jag vill att ni listar er top20 för årets ASOT ;)


yes, me knows...och folk är ju retarded for att de inte lyckats få med Gone...uschja...but then again...har aldrig varit något fan av ASOT

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
yes, me knows...och folk är ju retarded for att de inte lyckats få med Gone...uschja...but then again...har aldrig varit något fan av ASOT

Är inte det då lite som att Scul skulle kommentera dagens lista som är ett hardstyle-fan :gsmile:
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är inte det då lite som att Scul skulle kommentera dagens lista som är ett hardstyle-fan :gsmile:


nja...delvis kanske :) Har ju en miljard låtar jag skulle kunna lista som jag anser vara bättre än de som just röstats fram, men som ju inte hör dit eftersom de knappast har något på a stejt åff träääns att göra - däremot är "Gone" en fullvärdig progträänsdänge som utan några som helst tvivel borde varit med på listan och som enligt min mening är det bland det bästa som gjort inom genren på flera år. Jasefos feat. Claire Sky - Do what you want [Max Grahams Afterhours in Montreal Mix] är en annan där Graham haft sina smutsiga fingrar med :) Fast den släpptes ju förra året.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 
Privacy Statement