|
Mysteryland 2003
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Som det ser ut nu så har alla fester jag velat gå på hitils krockat med andra viktigare aktiviteter i sommar... Detta är väldigt tråkigt eftersom jag äntligen har åldern inne för en partysommar :)
Så när jag räknat bort fest efter fest så märker jag nu att mysteryland är en av dom som det finns en möjlighet att jag kan gå på... men jag är inte säker på när den är?
Posta all info här :) |
|
|
| doter |
Ja va på ML 02 å d va inte å leka m!!!
En jääävligt grym line-up dessutom!
Ska fan se till å dra ner i år igen... Heeeelt sanslös fest!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
23 augusti är Mysteryland 2003
Jag har inte sett nån line-up men den brukar va sjuk typ. Som ni vet var ju våran Glorie på Mysteryland 2002 och det verkade som hon GILLADE det...
Det enda jag tycker e lite knäppt är att festen är från 11.00 på dagen till 23.00 på kvällen...
Jag e sugen men okej... ja e sugen på alla fester...
It´s all about the money... :wtf: |
|
|
| reveal |
| tja, nu när inte sensation blir av, då kanske detta är ett bra alternativ? :p |
|
|
| ScuL |
ML rockar fett! det kan jag lova ni!
<<specs>>
.23.augusti.2003.
.kl.11-23.
.floriadeterrein.haarlemmermeer.
(nära Amsterdam/Schiphol)
(bilderna finns på sajten)
.biljetterna.koster.50€.
<<line-up>>
.släppas.slutet.av.maj.
<<stages>>
.ID&T./mainstage\.stage.
.q-dance./hardtrance-techno\.stage.
.q-dance./hardstyle\.tent.
.subliminal./house\.tent.
.cocoon./techno\.tent.
.thirdmovement./industrial\.tent.
.splendid./2step-garage\.tent.
.flera.kommer.till.
:disbelief |
|
|
| mindshooter |
fett me tack för infon...allt jag tror att jag måste bortprioritera för detta event är nog skolan.... och det går nog för sig :)
Kul om vi kan bli ett gäng på detta....nån sorts kollektiv resa vore juh fett |
|
|
| dj_hysterix |
| Lär ju vara fett me kul o vara där den 23:e :eyes: |
|
|
| AC. |
| Den enda festival jag vet så här i förväg med säkerhet att jag tänker försöka komma iväg på. Förra året var helt galet. |
|
|
| torontotrance |
of course it's all about the money...most festivals have gone $$$$ crazy.
btw..you enjoy silver eh sweden |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by torontotrance
btw..you enjoy silver eh sweden |
:stongue: :stongue: :stongue: hohoho...stop teasing us....both teams are just as good...!
btw, we had u for a long time with our 2-1-goal :p
ML! JA FÖR F*N!!! Minibuss elle??? :) :) Va ja vet så skulle TC anordna till Loveparade.. ischtälle ;) |
|
|
| AC. |
| minibus? naaaah, vill banne mig ha en bil som toppar över 210 denna gång ;) |
|
|
|
|