return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Mysteryland 2003
View this Thread in Original format
mindshooter
Som det ser ut nu så har alla fester jag velat gå på hitils krockat med andra viktigare aktiviteter i sommar... Detta är väldigt tråkigt eftersom jag äntligen har åldern inne för en partysommar :)
Så när jag räknat bort fest efter fest så märker jag nu att mysteryland är en av dom som det finns en möjlighet att jag kan gå på... men jag är inte säker på när den är?
Posta all info här :)
doter
Ja va på ML 02 å d va inte å leka m!!!

En jääävligt grym line-up dessutom!

Ska fan se till å dra ner i år igen... Heeeelt sanslös fest!!!
AcidBrain™
Min holländska är väl inte den bästa men men....:gsmile:

Hittade en länk iaf:

http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2003/


Acid™
SteveTranz4ever
23 augusti är Mysteryland 2003

Jag har inte sett nån line-up men den brukar va sjuk typ. Som ni vet var ju våran Glorie på Mysteryland 2002 och det verkade som hon GILLADE det...
Det enda jag tycker e lite knäppt är att festen är från 11.00 på dagen till 23.00 på kvällen...

Jag e sugen men okej... ja e sugen på alla fester...

It´s all about the money... :wtf:
reveal
tja, nu när inte sensation blir av, då kanske detta är ett bra alternativ? :p
ScuL
ML rockar fett! det kan jag lova ni!

<<specs>>

.23.augusti.2003.
.kl.11-23.
.floriadeterrein.haarlemmermeer.
(nära Amsterdam/Schiphol)

(bilderna finns på sajten)

.biljetterna.koster.50€.

<<line-up>>

.släppas.slutet.av.maj.

<<stages>>

.ID&T./mainstage\.stage.
.q-dance./hardtrance-techno\.stage.
.q-dance./hardstyle\.tent.
.subliminal./house\.tent.
.cocoon./techno\.tent.
.thirdmovement./industrial\.tent.
.splendid./2step-garage\.tent.

.flera.kommer.till.

:disbelief
mindshooter
fett me tack för infon...allt jag tror att jag måste bortprioritera för detta event är nog skolan.... och det går nog för sig :)

Kul om vi kan bli ett gäng på detta....nån sorts kollektiv resa vore juh fett
dj_hysterix
Lär ju vara fett me kul o vara där den 23:e :eyes:
AC.
Den enda festival jag vet så här i förväg med säkerhet att jag tänker försöka komma iväg på. Förra året var helt galet.
torontotrance
of course it's all about the money...most festivals have gone $$$$ crazy.

btw..you enjoy silver eh sweden

Glorie
quote:
Originally posted by torontotrance
btw..you enjoy silver eh sweden


:stongue: :stongue: :stongue: hohoho...stop teasing us....both teams are just as good...!
btw, we had u for a long time with our 2-1-goal :p

ML! JA FÖR F*N!!! Minibuss elle??? :) :) Va ja vet så skulle TC anordna till Loveparade.. ischtälle ;)
AC.
minibus? naaaah, vill banne mig ha en bil som toppar över 210 denna gång ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement