|
Right Now (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Zou ik iets slecht aanraden? ;)
Ben nu even aan het flippen met Rouzbeh Delavari - Soup (Ozgür Can remix) |
|
|
| Jasperovitsj |
Eerlijk gezegd vond ik hem eigenlijk niet zo super...
Maar dat kan ook wel liggen aan de crappy koptelefoon die nu aan de PC hangt. Straks de Sennheiser is aansluiten voor een fatsoenlijke weergave! :D
Funk D'Void: Emotional content
Gisteren zei je dat er nooit een tweede Diabla zou komen, maar hoe meer ik deze hoor hoe minder ik het eens ben! :p :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Funk D'Void: Emotional content
Gisteren zei je dat er nooit een tweede Diabla zou komen, maar hoe meer ik deze hoor hoe minder ik het eens ben! :p :) |
Hij is idd heel goed, maar Diabla vind ik dan abnormaal uitstekend:eyes:
Die Soup is idd geen Time of zo, maar ik vind hem wel nog goed:p |
|
|
| Freezel |
De releaseparty van Tiesto - Just Be, kostte me 13 pleuro om erin te komen bij die stream :p maar geluid en beeld zijn van zeer hoge kwaliteit :)
Owee als ze me disconnecten vannacht tijdens het rippen ;) Money back :) |
|
|
| pooley |
huh?
Stream via waar? :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by pooley
huh?
Stream via waar? :) |
http://tiesto.musiclive.nl
eerst betalen daar en 7 minuten aan de telefoon hangen a 80 pleurocent per minuut, dan hopen dat het goed gaat, dan hopen dat je erin komt, dan moet het lukken ;) |
|
|
| Pumaz |
Filterheadz - Yimanya
Full cdr rip :D
Zaaaaaaalig
Edit : bigger than sunshine :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Geweldig!! Twee dagen geleden was er alleen nog maar een rip te krijgen, en nu is de volledige versie al massaal te krijgen! :D
Niet dat ik klaag hoor...:o
Maar ik hoop dat het snel op vinyl uitkomt!
Edit: Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn, flippen!!!! :crazy: :eyes:
Het kan me niet schelen wie, maar er MOET iemand dit spelen op Dance Valley!! :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
Deep Dish presents Prana: The dream (Skylark remix)
Damn funky !! :eyes:
Echt een supertrack, begint met een superfunky basslijn, en dan wordt er een hemelse melodie geintroduceerd ie gewoon 'zomer' uitschreeuwt!! De ideale plaat om 's morgens na een nacht clubben op het strand met een cocktail in de hand een afterparty in te zetten terwijl de zon opkomt! :cool: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zou dit nummer eerder als techno classificeren! :)
Ik kan je wel wat titels van toegangelijke progtrance geven, just to give you an idea:
Shiloh: Latex (Benz & MD remix)
Probspot: Foreplay
Bart Van Wissen: Unforeseen (Madoka's blindsided remix)
A. Matsumoto & Dj Yoshi: Dreamer (Luke Chable remix)
Yunus & Subsky: Erotic sumo
Michael Burns: Forwards
Benz & MD vs Ebrius: Sound 84 (Subsky remix)
Holden & Thompson: Nothing (93 returning mix) (Diep progressive nummer dat toch de crossover naar het grote publiek heeft gemaakt)
Sasha: Xpander (zowat het schoolvoorbeeld van progressive trance)
En de meeste Markus Schulz remixes hebben ook wel een redelijk proggy atmosfeer! :) |
Yup, was het land efkes uit, maar ik heb je post gezien en ik ben ermee bezig. Check dat dan in Gent en volgende week geef ik wel commentaar. Xpander vinnek wel magistraal anders, hoorde dat graag van toen het op, wat was het, Serious Beats stond of zo. Ben benieuwd... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Xpander vinnek wel magistraal anders, hoorde dat graag van toen het op, wat was het, Serious Beats stond of zo. Ben benieuwd... |
Solid Sounds 11 ;) |
|
|
| CygnusX |
Now Playing: Futuro - Blended Threat (Original Mix) (09:30)
Leuk nummertje :) |
|
|
|
|