|
Right Now (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
triestig, idd.
maar ik heb het in het algemeen niet zo voor vocals..
laat de muziek maar voor zichzelf spreken!
als ik al vocals goed vind, komt dat door de melodie en niet door de tekst..
as the rush comes bijvoorbeeld, satellite dus ook.
en lach me niet uit, maar bij saturday night van the underdog project heb ik dat ook.. :) |
|
|
| djcresto |
signum - coming on strong (green court remix)
signum - the other side
signum - flow of knowledge
signum ft katana - third dimension
signum - the second wave
bennek nu efkes aant beluistere en vind ze allemaal beter dan push through |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
For an angel
nog steeds een prachtige plaat :eek: |
|
|
| djcresto |
wie herrinert zich deze nog?
silencer - fantasy
denk van 96 of 97 ofzoiets |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by tor8024
en lach me niet uit, maar bij saturday night van the underdog project heb ik dat ook.. :) |
:haha:
grapje... saturday night maakt me altijd very happy :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| da's toevallig... van the underdog project krijg ik diarree :o |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Miss Z
grapje... saturday night maakt me altijd very happy :D |
same here.
waarschijnlijk de slechte en meest cliché tekst ooit geschreven, maar ik word super blij als ik het nummer hoor! :)
idem voor dat kevin lyttle numemrtje, haha.. |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by tor8024
same here.
waarschijnlijk de slechte en meest cliché tekst ooit geschreven, maar ik word super blij als ik het nummer hoor! :)
idem voor dat kevin lyttle numemrtje, haha.. |
haha jaaaaaa
hugh me hugh me kiss me kiss me
hugh me hugh me kiss and caress me!
:D das het liedje dat ik opzet als ik echt down ben! OMG word ik zo super happy van :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
nu nrg - connective
emotioneel, energiek, beetje dramatisch... kortom meesterlijk |
|
|
| CygnusX |
Firewall - Killimanjaaro (ASOT Rip)
:eyespop: Geweldig nummer, nog beter zelfs dan Sincere (imo). |
|
|
| tor8024 |
Havannah - Havannah
nieuwe van Dréas, als ik mij niet vergis..
heerlijk nummer! |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by tor8024
Havannah - Havannah
nieuwe van Dréas, als ik mij niet vergis..
heerlijk nummer! |
zalig nummer... heb het voor het eerst in asot 128 gehoord! en blijf naar die asot luisteren :p gewoon voor dat liedje...
en whirlpool - under the sun (solar stone rmx) :crazy: zoooo moooiiii!!!
edit: Armin in asot 128: 't heeft iets te maken met dréas... ;) |
|
|
|
|