| Pumaz |
Voor de mensen die het niet realiseren, Jasper heeft met die post 'Prog is boring' alle sarcasme-meters van de wereld doen ontploffen (à la Simpsons) want we waren onlangs (op een debiel uur) bezig over het feit dat uplifting altijd meer en meer saai aan het worden is (opbouw, breakdown, explosie...) maar met progressive trance kan je wel eens goed op de verkeerde been gezet worden.
Maar het heeft ook veel met smaak te maken hoor...
Anyway, Planisphere album staat op :crazy: |
|
|