|
Right Now (pg. 186)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
heb ik al eens voorgesteld in een mail aan versuz :) wie nog? Freezel & Bax :happy2: |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe, zou wel enorm vet zijn :) |
Zou inderdaad heel vet zijn, zou e :eyes: BOM :eyes: van e feesje zijn :crazy:!!!! Wanneer heb je da gevraagd Zehra, al e tijdje terug of nog niet zolang geleden..? Al SUPER da je da gedaan hebt :happy2: |
|
|
| kirstolas |
| Zeg Meltoz, hoe noemt gij met u achternaam? Ik ben ook van Kampenhout, nu woon ik wel al bijna een jaar bij mijn vriendin in Vilvoorde maar da zal binnenkort terug veranderen. Terug naar Nederokkerzeel |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Maar wie kunnen we der da naast zetten, want denk da ze weer me 2 moeten zijn..? |
Above & Beyond???? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by kirstolas
Zeg Meltoz, hoe noemt gij met u achternaam? Ik ben ook van Kampenhout, nu woon ik wel al bijna een jaar bij mijn vriendin in Vilvoorde maar da zal binnenkort terug veranderen. Terug naar Nederokkerzeel |
Oeps, toch geen problemen zeker :nervous: :conf: Diene van mij is Mommaerts en diene van U? Zie da ge der zeker bij zijt tijdens AIB outdoor, want ben U op nog geen enkel feesje tegengekomen, schaam U :o ;) :p |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Oeps, toch geen problemen zeker :nervous: :conf: Diene van mij is Mommaerts en diene van U? Zie da ge der zeker bij zijt tijdens AIB outdoor, want ben U op nog geen enkel feesje tegengekomen, schaam U :o ;) :p |
Nee da ni maar ik ben hier effe komen logeren om mijn rijbwijs te halen. Nu dak het heb ga ik terug thuis wonen. Mijne naam is trouwens Wynants, ik vrees dak ni zo direkt weet wie gij zijt maar misschien kunnen we daar iets aan veranderen op AIB :D |
|
|
| Dark Apostle |
Airwave: I Want To Believe
Track: Airwave - Boredom |
|
|
| Pumaz |
| Santiago Niño - Cosmic cloud :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by kirstolas
ik vrees dak ni zo direkt weet wie gij zijt maar misschien kunnen we daar iets aan veranderen op AIB :D |
Seg jongens, spreek uw dates af in de Dating Thread hé! :p |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Seg jongens, spreek uw dates af in de Dating Thread hé! :p |
He he LOL :haha: :haha:
Beide bezet he ;) Hoe zit da eigenlijk bij U Jasp, want diene "Grinnik"? ;) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Hoe zit da eigenlijk bij U Jasp, want diene "Grinnik"? ;) :p |
Kzal het u wel is vertellen als ge op MSN komt! ;) :p
*Nu moete het wel installeren* |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kzal het u wel is vertellen als ge op MSN komt! ;) :p
*Nu moete het wel installeren* |
:eek: :eyes: CHANTAGE :o en TERECHT ;) :D :p |
|
|
| Pumaz |
| Introvert vs Björk - Joga breaks :eyes: |
|
|
|
|