|
Right Now (pg. 137)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Nu ik hem op vinyl heb (dank u 2dance in Mechelen) heb ik 'm voor het eerst deftig kunnen horen (op mijn kamer). Het is echt een serieuze bom, telkens die baslijn naar boven gaat is het freaken gewoon :eyes:
Het is waar dat de meesten hem niet kennen, maar daar zijn wij toch voor? Search, play and destroy :crazy: |
|
|
| CygnusX |
Haiducii - Dragostea Din Tei (Dj Ross 4 The Club Remix)
Juist ja, dat happy ultratop-hitje met de onverstaanbare (Romeense?) vocals :D Cheesy as , maar het maakt me happy en daarom hoor ik het graag 
Leuk detail : Het staat momenteel 2x in de Ultratop 30, 1x door Haiducii (op 6) en 1x door Ozone (op 9). Na wat googlen bleek dat Haiducii het nummer gewoon gepikt heeft van Ozone en dat er een rechtzaak bezig is :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik ga hem heropnemen, er zitten maar liefst 3 fouten in :toothless
|
Ok, mijn Blaze bootleg is af, maar hij is helemaal anders. Er was nog een track die ik in een bootleg wou zetten (nu ik ze toch vrij goed kan maken) en toen kreeg ik het idee om mijn 2 idee?n te combineren, met een serieus goede resultaat tot gevolg:
Blaze vs Kindred Spirits - My compos sui beat
Sorry Kevin, maar het is echt goed :D
mag ik anders een versie van hoger kwaliteit om zeker te zijn? |
|
|
| Wildfir3 |
ik snap da 'heropnemen' gedoe ni. Dus gelle zit allemaal serieus éénzelfde setje opnieuw en opnieuw te spelen totdat het goed is? :)
Wa is de fun daarvan :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
ik snap da 'heropnemen' gedoe ni. Dus gelle zit allemaal serieus éénzelfde setje opnieuw en opnieuw te spelen totdat het goed is? :)
Wa is de fun daarvan :) |
Een perfect gemixte cd klinkt altijd beter dan een cd met foutjes, en ik vind het gewoon prachtig dat alles klopt en mooi in elkaar past. Ik ga niet heropnemen voor een kleine offset, maar vanaf het echt stored klinkt voel ik mijzelf gewoon verplicht om het opnieuw te doen... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ok, mijn Blaze bootleg is af, maar hij is helemaal anders. Er was nog een track die ik in een bootleg wou zetten (nu ik ze toch vrij goed kan maken) en toen kreeg ik het idee om mijn 2 ideeën te combineren, met een serieus goede resultaat tot gevolg:
Blaze vs Kindred Spirits - My compos sui beat
Sorry Kevin, maar het is echt goed :D
mag ik anders een versie van hoger kwaliteit om zeker te zijn? |
nu ben ik echt wel benieuwd...
ik mail u wel nog ;)
@ Cygnus: Dragostea Din Tei is de max :D |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een perfect gemixte cd klinkt altijd beter dan een cd met foutjes, en ik vind het gewoon prachtig dat alles klopt en mooi in elkaar past. Ik ga niet heropnemen voor een kleine offset, maar vanaf het echt stored klinkt voel ik mijzelf gewoon verplicht om het opnieuw te doen... |
Misschien hebt ge wel gelijk zenne, ma 'k zou da zelf ni afkunnen, zo twee keer na elkaar dezelfde liedjes aan elkaar plakken. Voor mij is draaien nogaltijd iets "live", iets niet-ingestudeerd/ingeoefend ofzo, maar elk zijn ding :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Het heeft allebei zijn charme vind ik. Maar voor een cd wil ik het persoonlijk perfect, maar het kan goed zijn dat andere mensen dat niet hoeven, idd elk zijn ding! :)
En ik vind het ook wel leuk om thuis mixen uit te proberen en zo tot verrassende of spectaculaire overgangen te komen. Ik ga nooit een hee set instuderen, maar het is wel leuk om te weten dat je altijd een paar speciale of spectaculaire overgangen achter de hand hebt! :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Misschien hebt ge wel gelijk zenne, ma 'k zou da zelf ni afkunnen, zo twee keer na elkaar dezelfde liedjes aan elkaar plakken. Voor mij is draaien nogaltijd iets "live", iets niet-ingestudeerd/ingeoefend ofzo, maar elk zijn ding :) |
Als je een set van mij hoort zal je het wel snappen. Ik mix niet alleen maar, ik mix/loop/knip/effectje eronder...
Ik krijg dan wel het verwijt "Zabiela wannabe" naar mijn hoofd gesmeten maar ik doe het niet omdat hij het doet, dus trek ik mij er niks van aan :D
En dat heropnemen, het is enkel een bootleg, meer dan 10min is dat niet... |
|
|
| Dark Apostle |
| Siebenbürgen - Majesties Infernal (ben al helemaal in Graspop Metalmeeting stemming, aka GMM by the in-crowd) |
|
|
| Pumaz |
Santiago Niño - 2gether as one
Als ik zeg dat ik niet op trance kan dansen, is het omdat zo'n dingen bestaan
:eyes: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En wie durft nu nog beweren dat alles wat M.I.K.E. doet hetzelfde klinkt...:whip:
Plasma is echt een techno-bom, bie basslijn is echt geweldig! |
Staat in de tracklist van één van men beste cd'tjes die ik ooit gemixed heb. Lijkt die bassline niet wat op de nieuwe mike vs armin (titel ontglipt me even)? |
|
|
|
|