|
Right Now (pg. 236)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| lol Rafic, uw titels zijn altijd de max. ik lach er mij altijd een breuk mee :haha: |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by TOR
dat hangt ervan af.. bij Armin's ASOT-compilatie bv. hoor je heel goed dat het achteraf bewerkt is, de overgangen klinken met momenten echt gemaakt. dat vind ik ook een grote turn-off.. de twee Mike-nummers op het album zijn volledig verneukt, omdat men achteraf aan het perfectioneren (lees: prutsen) is geweest. |
ik snap ni waarom een "goeie" dj als armin moet prutsen aan een mix die hij desnoods opnieuw en opnieuw en opnieuw kan opnemen... als hij dan echt zo goed is, dan zal het zoiezo wel goed klinken na de vijfde keer zeker?
tis echt geen bashing deze keer, maar zoiets snap ik niet (ook niet van andere dj's die dat zouden doen) |
|
|
| Pumaz |
Dan moet je die tracks eens horen.
Very experimental :)
Now playing: Eliga Nipal - Autumn child :cool: |
|
|
| Dark Apostle |
zo meteen kan je die exclusieve releases wel verkrijgen via de buh, zoals gewoon met exclusieve releases :haha:
En wie niet op buh geraakt, mag altijd via msn het lief vragen ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
...via de buh...
wie niet op buh geraakt... |
2x dezelfde fout :stongue: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
2x dezelfde fout :stongue: |
wie zegt dat het een fout is en geen codetaal is ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
ik snap ni waarom een "goeie" dj als armin moet prutsen aan een mix die hij desnoods opnieuw en opnieuw en opnieuw kan opnemen... als hij dan echt zo goed is, dan zal het zoiezo wel goed klinken na de vijfde keer zeker?
tis echt geen bashing deze keer, maar zoiets snap ik niet (ook niet van andere dj's die dat zouden doen) |
op die compilatie staan 13 nummers per cd. er moet sowieso bijgewerkt en ingekort worden om alles binnen 80 minuten te houden. ik vermoed dat ze een in de studio een aantal overgangen verknipt hebben. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
wie zegt dat het een fout is en geen codetaal is ;) |
My mistake :toothless
Now playing : System F feat. Armin Van Buuren - Exhale (Sander Kleinenberg remix) |
|
|
| Bertn |
jeff mills @ liquid room (1995)
één van de meest legendarische technosets ooit... gaan!!!:eyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
lol Rafic, uw titels zijn altijd de max. ik lach er mij altijd een breuk mee :haha: |
ej, achter elke titel zit wel een heel excuus hé
Angels Entity - Daylight
Beuqeuuuuhhhhh, heb ik gisteren niet gedaan, dus doe ik dat vandaag :D |
|
|
| JediD4M |
| Reversed Twister - De-Tuned |
|
|
| djcresto |
ferry corsten - sweet sorrow
een bommeke :D |